Gå til innhold
Hundesonen.no

20 spørsmål


Bananen

Recommended Posts

You never know! :ahappy: Kan hende at noen planlegger frem i tid :ahappy:

Hehe, sant nok! Men er ikke gravstein altså! :ahappy:

Ledning?! :ahappy: ...kanskje ikke...

Nope. Ligner ikke i det hele tatt faktisk! Hverken i utseende eller bruksområde eller noe! En ledning og dette har sånn ca null til felles! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 150
  • Created
  • Siste svar

Er det stort? Kan man holde det i hendene? Er det tungt?

"Stort" er jo et definisjonsspørsmål, men jeg ville nok beskrive dette som lite. Kan definitivt holdes i hendene og ikke tungt (selv om det også er et defsprm).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig flink til å treffe øynene til sambo med alt mulig tull ... ikke med vilje, selvsagt!

Hm.

Produseres dette?

Helt sikker på at du kan muligens ha truffet noen i øyet med dette da! :ahappy: Jada, produseres av ganske mange faktisk! Kanskje tom noen her inne har produsert noen sånne...?? :ahappy:

Edit:

Altså:

Kan komme fra både det ene og det andre riket, kanskje fra flere samtidig tom. Er ikke levende. Noen har det hjemme, andre ikke. Ikke spesielt praktisk å bruke hjemme (kan være det i enkelte tilfeller da…). Det er ikke en gravstein. Gjør ikke spesielt vondt å bli slått med det. Ikke en ledning. Ikke spesielt tungt eller stort og kan absolutt holdes i hånda. Og det produseres.

:ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egg? Eller sånn fabrikkproduseres?

Hehe, neeeei, ikke egg!

Nå er jeg på vei til sengs, men skal gi dere et hint før jeg kryper til køys. Siden ingen har spurt så kan jeg si at det har noe med hund å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller, altså, hundebørste, -karde, -kam, osv? Eeeeller...klotang? Hihi, nevner bare de tingene jeg har brukt selv i dag :ahappy:

Er det noe man bruker på hunden, eller er det noe hunden bruker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi nettopp har begynt å trene med det - klikker? :wub:

Godt forslag, men dessverre. Tror faktisk klikker gjør mer vondt å bli slått med enn dette! :wub:

Når jeg tenker meg om gjør det kanskje vondt å bli slått av en metallapport :ermm:

Er det en form for seletøy/dekken til hund?

Neeeei.... Men.... (ja, tror også metallapport er ubehagelige ting å få også andre steder enn i øyet! :wub: )

Eller, altså, hundebørste, -karde, -kam, osv? Eeeeller...klotang? Hihi, nevner bare de tingene jeg har brukt selv i dag :wub:

Er det noe man bruker på hunden, eller er det noe hunden bruker?

Nei, ingenting til å groome med.

hundemat? :blink:

EDIT: hundemat er jo praktisk da, så det var et elendig forslag :wub:

Ikke hundemat. Dette er også praktisk altså! Bare ikke mest i bruk hjemme liksom... Ikke sånn til vanlig iallefall... I enkelte tilfeller kan det være nødvendig å bruke det temmelig mye, mens de fleste nok bruker dette avhengig av vær og føre. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Jeg er forvirret. :blink:

Som jeg spurte på forrige side. Fabrikkprodusert? Eller egenprodusert?

Hint? :ermm:

Begge deler! Jeg har fire sånne som jeg har kjøpt som har blitt produsert på en fabrikk (går jeg ut fra...) og en som jeg har lagd selv. Mener jeg har sett noen her inne som produserer sånne som har lagd tråd (?) om det for ikke lenge siden.

Hint: Det er vanlig å ha mer enn en... Den jeg lagde selv var en kriseløsning i et sånt tilfelle hvor man må bruke sånn mye (og også hjemme), de andre har jeg kjøpt fordi jeg skulle bruke dem mer i en sånn vær og føre-situasjon. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg ville gått ut med han, for det er jo ubehagelig å holde seg. jeg holder på med det så lenge de trenger. Den lengste varte tilogmed 5 måned. Det er forskjell på hunder og valper.
    • Det blir nok kompostgrinder og langline. håper bare det går bra med flytting midt i alene hjemme treningen.
    • Jeg tenker og gjør det samme som de ovenfor. Viktigere med gode hundemøter med gode sikre, kjente hunder.  
    • Har ei tispe på 5 som begynte å renne fra det rene øyet for litt siden. Vi dro til vet, men siden det ikke var rødt, eller irritert og ikke gul veske, så fikk jeg beskjed om å dryppe med saltvann en periode og komme tilbake om det ble verre. Det plager henne heller ikke.  Det er bedre om jeg drypper typ to ganger om dagen, men forsvinner ikke. Virker som om det blir verre på tur i vind feks.   Kan det være tett tårekanal? Hva gjøres med det?    Jeg spør her før jeg drar til veterinæren. Hun som så på det sist nevnte ikke det som et alternativ selv om jeg sa det virka som om det ble verre i «vær».  
    • Det bør du ikke. Gå god for dem. En av eierne der nå er anmeldt av veterinær, for dyremishandling. Etter at en valp på 6 mnd som var på kurs der ble strupt og holdt opp i luften etter kobbelet (Med struphålsbånd) og fikk påført varige skader på luftrør og strupehode.  Fordi den "utagerte" mot andre hunder. Som om valper bjeffer av annen grunn enn usikkerhet.... Veterinæren ble så rystet over skadene at mat-tilsynet ble meldt.    Så styr langt unna er mitt råd. Man risikerer at hunden blir varig skadet på kropp og sinn. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...