Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som kan lage hjemmeside?

Papillon

Recommended Posts

Heisann kjære soniser :)

Jeg lurte på om det var noen her som kan lage en hjemmeside til meg? :) Jeg greier (mest sansynelig!) oppdateringer selv og sette inn tekst, bare dere begynner litt og skriver ned de forskjellige kodene. Vil ha en fin og "proff" side med fin layout. Noen som kan tenke seg å lage dette for en rimelig penge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags side er det snakk om? Er det greit for deg å måtte skrive i HTML når du skal oppdatere eller vil du ha en side med for eksempel Wordpress eller Joomla slik at det bare er å skrive vanlig tekst? Har du noen kunnskaper i HTML/CSS?

Jeg har laget tre hjemmesider (en for en annen) og koder stort sett alt selv. Jeg kan HTML, CSS og litt PHP/databaser. Du kan se en side jeg har kodet her: Friluftsnett

På fredag lanserer jeg min tredje side, der jeg skriver artikler om å lage hjemmesider selv med HTML og CSS: Lag en hjemmeside. Så om du heller vil lære deg hvordan du gjør det selv kan du jo se på den om noen dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags side er det snakk om? Er det greit for deg å måtte skrive i HTML når du skal oppdatere eller vil du ha en side med for eksempel Wordpress eller Joomla slik at det bare er å skrive vanlig tekst? Har du noen kunnskaper i HTML/CSS?

Jeg har laget tre hjemmesider (en for en annen) og koder stort sett alt selv. Jeg kan HTML, CSS og litt PHP/databaser. Du kan se en side jeg har kodet her: Friluftsnett

På fredag lanserer jeg min tredje side, der jeg skriver artikler om å lage hjemmesider selv med HTML og CSS: Lag en hjemmeside. Så om du heller vil lære deg hvordan du gjør det selv kan du jo se på den om noen dager :)

Takk for svar!

Tenkte html side som jeg kan ha bloggen min "inni" :) Vel, jeg kunne oppdatere en html side som en jeg kjenner lagde for lenge sia, men hun lagde liksom malen ferdig til meg. Om jeg husker html nå er en annen sak :)

Jeg kan jo se på hjemmesiden om noen dager og prøve, og hvis jeg ikke får det til så kan jeg jo kontakte deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Tenkte html side som jeg kan ha bloggen min "inni" :) Vel, jeg kunne oppdatere en html side som en jeg kjenner lagde for lenge sia, men hun lagde liksom malen ferdig til meg. Om jeg husker html nå er en annen sak :)

Jeg kan jo se på hjemmesiden om noen dager og prøve, og hvis jeg ikke får det til så kan jeg jo kontakte deg? :)

Den er grei :) Siden er ikke komplett, men jeg kommer til å fortsette å legge ut nye artikler med jevne mellomrom. På fredag har den i hvert fall artikler med grunninnføring i HTML, men ikke så mye CSS ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuppetroll her inne lager veldig fine hjemmesider, du kan jo evnt høre med henne :ahappy:

Ja, jeg kan jo kanskje det :ahappy: Hvis hun ikke er altfor dyr, de hjemmesidene hennes er jo sinnsykt fine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...