Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som kan lage hjemmeside?


Papillon

Recommended Posts

Heisann kjære soniser :)

Jeg lurte på om det var noen her som kan lage en hjemmeside til meg? :) Jeg greier (mest sansynelig!) oppdateringer selv og sette inn tekst, bare dere begynner litt og skriver ned de forskjellige kodene. Vil ha en fin og "proff" side med fin layout. Noen som kan tenke seg å lage dette for en rimelig penge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags side er det snakk om? Er det greit for deg å måtte skrive i HTML når du skal oppdatere eller vil du ha en side med for eksempel Wordpress eller Joomla slik at det bare er å skrive vanlig tekst? Har du noen kunnskaper i HTML/CSS?

Jeg har laget tre hjemmesider (en for en annen) og koder stort sett alt selv. Jeg kan HTML, CSS og litt PHP/databaser. Du kan se en side jeg har kodet her: Friluftsnett

På fredag lanserer jeg min tredje side, der jeg skriver artikler om å lage hjemmesider selv med HTML og CSS: Lag en hjemmeside. Så om du heller vil lære deg hvordan du gjør det selv kan du jo se på den om noen dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags side er det snakk om? Er det greit for deg å måtte skrive i HTML når du skal oppdatere eller vil du ha en side med for eksempel Wordpress eller Joomla slik at det bare er å skrive vanlig tekst? Har du noen kunnskaper i HTML/CSS?

Jeg har laget tre hjemmesider (en for en annen) og koder stort sett alt selv. Jeg kan HTML, CSS og litt PHP/databaser. Du kan se en side jeg har kodet her: Friluftsnett

På fredag lanserer jeg min tredje side, der jeg skriver artikler om å lage hjemmesider selv med HTML og CSS: Lag en hjemmeside. Så om du heller vil lære deg hvordan du gjør det selv kan du jo se på den om noen dager :)

Takk for svar!

Tenkte html side som jeg kan ha bloggen min "inni" :) Vel, jeg kunne oppdatere en html side som en jeg kjenner lagde for lenge sia, men hun lagde liksom malen ferdig til meg. Om jeg husker html nå er en annen sak :)

Jeg kan jo se på hjemmesiden om noen dager og prøve, og hvis jeg ikke får det til så kan jeg jo kontakte deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Tenkte html side som jeg kan ha bloggen min "inni" :) Vel, jeg kunne oppdatere en html side som en jeg kjenner lagde for lenge sia, men hun lagde liksom malen ferdig til meg. Om jeg husker html nå er en annen sak :)

Jeg kan jo se på hjemmesiden om noen dager og prøve, og hvis jeg ikke får det til så kan jeg jo kontakte deg? :)

Den er grei :) Siden er ikke komplett, men jeg kommer til å fortsette å legge ut nye artikler med jevne mellomrom. På fredag har den i hvert fall artikler med grunninnføring i HTML, men ikke så mye CSS ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuppetroll her inne lager veldig fine hjemmesider, du kan jo evnt høre med henne :ahappy:

Ja, jeg kan jo kanskje det :ahappy: Hvis hun ikke er altfor dyr, de hjemmesidene hennes er jo sinnsykt fine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
×
×
  • Opprett ny...