Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundeleker


Recommended Posts

Som sikkert noen vet jobber jeg i en dyrebutikk. Etter jul har vi fått flere hendvendelser fra kunder som kommer for å klage på hundeleker. Alle påstår at hunden spiste den opp på bare 5 minutter :lol: Men hva forventer du egentlig når du kjøper en liten latex gris til en 10 måneder gammel labrador? Vi prøver å være behjelpelige med å gi 50 % på en ny leke, men det faller ikke alltid i smak. så hvordan er det med dere? Går dere tilbake til butikken for å klage på hundeleker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei ville aldri falt meg inn.Jobber selv også på hundebutikk men,aldri opplevd folk kommer klager på leker.Det er jo kun de hard plast ballene og leker i samme matriale som holder til hunder som ødeleger.Så kjøper man mye annent må man nesten regne med det blir ødelagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri. Jeg forventer at kong-leker og sånn skal holde litt, men jeg mener, man kjøper jo slike leker på eget ansvar, har man en tyggeglad hund så er det ikke så rart om tennisballen ikke holder mer enn noen minutter.. kunne virkelig ikke falt meg inn å klage på istykkertygde leker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt misfornøyd når "indestructable"-leker går i stykker uten noe særlig motstand. Jeg har en makulatorhund som ødelegger ting på null komma svisj, derfor kjøper jeg ikke ting som ikke er holdbare, så når reklamen sier at det ikke kan ødelegges, så forventer jeg at det tåler litt.

Sånn ellers, nei - forventer ingen garanti. Litt skal de tåle, men man må jo kunne la tøybamsene ligge når man vet at man har en makulator (eller omtrent hvilken som helst valp) hjemme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg en tyggeglad hund, men jeg tror jeg hadde følt meg rimelig dust hvis jeg skulle gått tilbake til dyrebutikken med min egen hunds sikkel og gørr over hele, for å få igjen penger? Henger ikke helt på greip for meg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei... Jeg forventer ikke at lekene skal holde den røffe behandlingen de får av Dina. Jeg har kjøpt en sånn ball som du putter en godbit klump inni (veldig godt forklart :lol: ) Og den står det på at den ikke kan ødelegges. Den håpa jeg skulle holde litt, og det har den også gjort. Jeg kjøper stort sett ting jeg kjenner at tåler en støyt, og blir de ødelagte så kjøper vi ny. Er liksom ikke den helt store investeringen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha :lol: At jeg ikke har tenkt på det. Sånne fjonge bamser med pipedings i varer i ca 10 sekunder her i huset. De er dritdyre og henger fristende på rekke og rad i dyrebutikken, men burde kommet med en advarsel. "Egner seg ikke for leking". :D Nå er jeg så heldig at jeg har to jentebarn som var helt bamsegale da de var små. To søplesekker med fine bamser ble donert til et flyktningemottak, to gikk i søpla, men enda har vi et ubegrenset lager av bamser som kan elskes, drepes og makuleres :lol:

Lurer på hva de hadde sagt på Manglerudsenteret hvis jeg kom tilbake med en av de idiotiske pipebamsene vi har kjøpt i et svakt øyeblikk. :lol: "Se, den er døøøød og det er jaffal ikke bikkja mi sin skyld" :)

Nei, kjøper konger og tauknutedraleketing, jeg. (Det blir jo ikke så ofte). Tennisballer finner vi i skogen ved tennisbanen (easy come, easy go) og bamser tar vi fra eget lager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...