Gå til innhold
Hundesonen.no

Urin uten lukt og farge.

Recommended Posts

I går tisset Frøya inne et par ganger, sånn for sikkerhetsskyld :wub: og da oppdaget jeg at urinen har mistet farge og lukt.

Første gangen har hun tisset i biabed'en sin, men da var jeg på badet, så jeg fikk ikke det med meg. Da jeg kom ut var det vann i biabed'en! Jeg tørket opp med papir, det var en gjennomsiktig væske som ikke luktet noen ting (og jeg er ikke tett i nesa, har sjekket! :) ). Jeg begynte å se på valpelekene hennes om hun hadde bitt hull i noe, men neida. Merkelig.

Så sov hun i et par timer, jeg tuslet inn på badet igjen og da jeg kom ut sitter hun på huk i gangen og tisser. Det er da jeg innser at væsken i biabed'en var tiss, for væsken i gangen lukter heller ingenting og den var fargeløs.

Om det har noe å si, så var det to store dammer, større enn vanlig. I morrest gjorde vi som vanlig, rett ut og tisse. Det er snø her, så det blir ikke en dam, men jeg så at det var ikke noe farge i snøen.

Hvorfor er urinen plutselig fargeløs? Mulig det er helt normalt og da får dere fortelle meg det, men hvis det skulle være et tegn på at noe er galt kunne jeg ikke tilgi megselv om jeg ikke panikkpostet litt her inne :D

Generell allmenntilstand: Helt normal, vil jeg tro. Hun har aldri drukket veldig mye vann selv om skålen står framme hele dagen, og hun har ikke drukket mer enn vanlig de siste dagene. Hun spiser som vanlig (dvs ganske lite, tror hun holder seg til trening på kveld, for da blir det pølsebiter! Hehe). Hun maaaaaaser mer enn vanlig fordi jeg har innført "ingen valper i sofaen uten at de blir invitert"-regel. Sover mye og leker mye som valper skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun spiser ikke nevneverdig mye snø. Når vi er ute tusler hun ved siden av meg og lukter der andre hunder har tissa. Det har vært kaldt og klarvær her noen dager nå, i dag først kom det litt snø og hun har stukket nesa nedi og sikkert innhalert litt.

Men ellers... nei, det mener jeg ganske sikkert at hun ikke har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...