Gå til innhold
Hundesonen.no

Besøk og frislipp

Argyr

Recommended Posts

Masse flotte bilder av masse flotte hunder! Henger meg på groupies-gjengen her, Argyr er vakker! :lol:

Herlige bilder! Og Argyr er bare såå nydelig :lol::D

Argyr :P Han er mye større enn jeg trodde faktisk, skikkelig god bamse han!

Åh, Argyr må være en av de vakreste hundene jeg har sett. Nydelig blikk, og den gode, tykke pelsen... Fine bamsen :)

...og elgen sier at Garm har et nydelig navn :lol:

Takk! :D Garm har finfint navn ja, og ikke så veldig ofte jeg ser andre hunder med det samme! Hvis jeg ikke husker feil er det en til her inne, så da er vi tre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argyr er bare så UTROLIG pen altså, men hjelpes så stor han ser ut. Hvor høy er han egentlig??

Takk! :lol:

Det vet jeg faktisk ikke, har aldri fått målt ham skikkelig. Må få lånt en sånn målestav tror jeg. Jeg tipper han er rundt 80, men det kan være jeg er helt på jordet. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :lol:

Det vet jeg faktisk ikke, har aldri fått målt ham skikkelig. Må få lånt en sånn målestav tror jeg. Jeg tipper han er rundt 80, men det kan være jeg er helt på jordet. :lol:

Jeg vil nok også tippe rundt 80 :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil nok også tippe rundt 80 :lol:

Da er han nok noe sånt. Mener at de halvhjertede målingene jeg har gjort har sagt det samme.

Jeg glemte forresten å si at det ikke er jeg som har tatt alle bildene, vi bytta litt på. :D

Og så glemte jeg dette bildet:

Jeg tror ikke et sekund på at dette er noe annet enn en mini-schäfer. :aww:

P3036011.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...