Gå til innhold
Hundesonen.no

Erfaringer, informasjon om jimmy's hundeservice.

Bambi

Recommended Posts

Jeg tror, Nirm, at folk rett og slett ikke skjønner helt forskjellen. Jeg trener med klikker, jeg klikkertrener, for enkelte kan det nok være vanskelig å se forskjellen der. Heldigvis vet jeg hva jeg gjør :innocent:

Nå har diskusjonen sklidd ut på viddene *ler* men det er gøy :lol:

For noen er det nok vanskelig å se forskjellen ja (det burde ha et annet navn egentlig), men noen veit utmerket forskjellen også. Og at de faktisk ikke klikkertrener...

Jeg tror jeg er litt glad for at jeg bare trener hund jeg - samma hva det heter vel, bare det gir resultater ?

Nja. Ikke om man vil på kurs. Jeg vil på kurs med instruktører som klikkertrener. Og dvs at de skal kunne litt mer enn å bare trykke på en boks som lager lyd og bruke det som et hjelpemiddel i treningen. Det er filosofien bak jeg er mer interessert i, så hadde jeg kommet på et kurs hos en instruktør som påstår at den klikkertrener, og som aldri har shapet mer en tre øvelser i sitt liv, så hadde jeg syntes det hadde vært meget bortkasta penger. Jeg har litt sans for å gå for instruktører som kan tingene sine praksis og, ikke bare teoretisk...

Men da velger man en instruktør som gjerne har litt utdannelse innen den veien også da, og ser litt hva de har gjort med egen hund mm.

Men nå er vi på viddene som Margrete sier. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...