Gå til innhold
Hundesonen.no

EFIT, Soppens 7. februar!


SoppenCamilla

Recommended Posts

Rundt klokka ni stod jeg opp, og gjorde de vanlige morgenrutinene, nemlig å slå på ovnen og oppdatere meg på internett. Nemi plasserer seg direkte foran ovnen (bortsett fra akkurat her, for Baghera ligger i veien, til Nemis store fortvilelse) for å få mest mulig varme, tyven.

0900.jpg

Klokka ti begynner hundene å bli litt utålmodige, og må fortelle meg at de er sultne.

1000.jpg

Mat er fortært, og nå lufter vi oss for andre gang klokka elleve.

1100.jpg

Sola skinner, og midt på dagen befinner vi oss ute, i godt selskap av P4.

1200.jpg

1202.jpg

Litt før ett leiter jeg etter noe jeg kan lage til lunsj, og jeg finner ut at jeg må spise mer løk/kjøpe mindre løk/bli flinkere til å rydde i skapene.

1300.jpg

Klokka ett spiser jeg lunsj, leser på My Life Is Average, og venter på at Frida skal komme, så vi kan gå tur med hundene.

1301.jpg

Klokka to er vi godt på vei på turen.

1400.jpg

Klokka tre har vi akkurat kommet til bommen hvor vi snur.

1500.jpg

Fire er klokka da vi ankom hos Frida. Her satte vi av hundene hennes, og dro for å handle.

1600.jpg

Middag klokka fem!

1700.jpg

Nydusja, med Monica på msn, en vond fot, og en kopp te.

1800.jpg

Klokka sju er det nok en gang tid for å mase etter mat, men jeg sitter på do og leser den rosa doboka!

1900.jpg

Åtte er kveldsmattid for mennesker.

2000.jpg

Det var det fra meg! Nå er det mørkt, og jeg skal bare suse på pc'en med P4 på radioen til jeg legger meg. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa doboka?

Hva står i den da?

Den heter "Great lies to tell small kids", og det er en løgn på hver side, med tilhørende tegnede bilder. Feks har vi bilde av en tomat, og teksten er "Strictly speaking, the tomato is not a vegetable. It's really a kind of dolphin." :lol:

Den slår veldig bra ann hos alle som bruker doen min, for å si det sånn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den heter "Great lies to tell small kids", og det er en løgn på hver side, med tilhørende tegnede bilder. Feks har vi bilde av en tomat, og teksten er "Strictly speaking, the tomato is not a vegetable. It's really a kind of dolphin." :)

Jeg DØR av latter :) Sånn vil jeg og ha...!

Forresten, er jeg fæl hvis jeg sier at det var kult å se at jeg ikke er helt alene om å ha en vond fot? :)

Men ellers så ser det jo ut som dere har hatt en flott dag da.. :lol: Herlige hunder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg DØR av latter :lol: Sånn vil jeg og ha...!

Den er dritkul! :) Fikk den av venninna mi. :)

*bilde av en bestemor som leser for et (lettere skeptisk) barn* "If you utter the trigger word "badminton" to your grandma, her original programming will activate and she will kill all humans" :)

Forresten, er jeg fæl hvis jeg sier at det var kult å se at jeg ikke er helt alene om å ha en vond fot? :)

Nei, for du har vondere enn meg, jeg trenger ikke smertestillende enda. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en morgenfugl! Hva er det med å stå opp før kl. 11 på en søndag da?? *fnys*

Hvis jeg våkner tidlig, noe jeg som regel gjør, fordi jeg liker å ha døgnrytme, så har jeg valget mellom å stå opp, eller å legge meg igjen å ha skikkelig mareritt. Det slår bare ikke feil, så jeg står opp heller. :lol:

Hahahaha det morgentiggebildet var priceless, for noen tryner da, stakkars sultne barn :)

Og den boka vil jeg og ha altså! :P

Jaaa, stakkars Baghera får ALDRI mat, han! :icon_redface:

Dere finner sikkert boka på en bokbutikk! Det er Andy Riley som har skrevet den.

great-lies-to-tell-small-kids.jpg

Sånn ser boka ut!

Her kan dere se noen utdrag, ser det ut som. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Uff, kjipt med UVI. Men bra du fikk sove 6 timer sammenhengende, det er jo ganske lenge.  Jeg tror det allerede er blitt en vane for han å våkne i 4-tiden. Han våknet igjen i natt. Lå litt å tygget på sengen og styrte, så sovnet han etterhvert. Og igjen når alarmen går klokken 7, så vil han bare sove videre, så det er virkelig ikke noe stort behov for å tømme seg. Så nå er det bare å få bort den vanen tenker jeg, så får jeg sove natten igjennom 😊
    • Så bra Her har ho begynt å tisse inne, så da var UVI et faktum.. Men men, det skjer ofte med valper.  I natt sov ho i 6 timer sammenhengende, deilig. 
    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
    • PS: er det andre enn meg som går rundt å sjekker om det lukter tiss hele tiden???
    • Min har holdt seg stabil frem til nå.  Jeg har begynt å sove oppe, den sover nede i bingen. Tydligvis så sover jeg tungt, for idag etter 7 timer var hele buret og valpen fullt av tiss. Dette har ikke skjedd før... så hektisk morgen..  Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. Prøve igjen og se om det var et uhell, eller bare sove 6 timer så ut...
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...