erebus Skrevet 6. Februar 2010 Rapporter Skrevet 6. Februar 2010 hei! Jeg er den lykkelige eier av en 8 måneder gammel strihåret dachs, som heter Casper Han er vel normal størrelse tenker jeg, veide han i dag, han veier vel en 11.5 - 12 kilo. Blir han noe større enn det han er nå, ved 8 måneders alder? Han er slank og flott, og absolutt ikke overvektig, kan se ribbeina på siden ( men han får så mye mat han vil ) Takk for svar!
ida Skrevet 6. Februar 2010 Rapporter Skrevet 6. Februar 2010 Om han ikke blir høyere, vil han vel bygge seg ut noe og dermed se større ut. Han er jo ikke voksen eller utvokst enda.
Pringlen Skrevet 6. Februar 2010 Rapporter Skrevet 6. Februar 2010 Stor gutt altså Han har vokst seg ferdig i høyde og lengde, men vil jo legge seg ut endel, og få mer masse i kroppen - og desverre nok bli enda tyngre.. Forresten; han er ikke tilfeldigvis oppkallt etter faren sin?
erebus Skrevet 6. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Februar 2010 hehe nei, forrige hunden vår Het også casper. Faren heter Gullbukkens Don Ragg, og moren Syrran! www.gullbukken.net kjøpte jeg han =)
Pringlen Skrevet 7. Februar 2010 Rapporter Skrevet 7. Februar 2010 hehe nei, forrige hunden vår Het også casper. Faren heter Gullbukkens Don Ragg, og moren Syrran! www.gullbukken.net kjøpte jeg han =) Ok:) Da er det jo ikke så rart han er stor gutt Men ser veldig søt ut!
erebus Skrevet 7. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Februar 2010 hva mener du at det ikke er så rart han er stor gutt tyri?
Pringlen Skrevet 7. Februar 2010 Rapporter Skrevet 7. Februar 2010 hva mener du at det ikke er så rart han er stor gutt tyri? Hverken far eller morfar er smågutter da Men fine og trivelige hunder, du får nok en super hund!
erebus Skrevet 7. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Februar 2010 hehe, har du såpass oversikt over stamtavler altså? =) han er allerede super <3
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar