Heidihj Skrevet 12. November 2005 Rapporter Skrevet 12. November 2005 jeg fikk akkuratt brev fra nkku nå. Det var ett diplon og ett brev om at jeg var blitt kretsmester i hundekunnskap Skal videre til norges mesterskap på vikingeskipet. ER det noen av dere andre som har fått svar fra nkku?? .
Benedicte Skrevet 13. November 2005 Rapporter Skrevet 13. November 2005 Jepp Jeg ble avdelingsmester avdeling Hordaland
Maria Skrevet 13. November 2005 Rapporter Skrevet 13. November 2005 Jepp Jeg ble avdelingsmester avdeling Hordaland Grattis til dere begge Blir spennende å se hvem som kommer videre av Silje og Karine
Line_ Skrevet 13. November 2005 Rapporter Skrevet 13. November 2005 Det dere med hundekunskap..Hvordan er det man gjør det? Må man ha sånn sak på hundeklubben? Skjønner det ikke helt jeg :oops: har klart alle de spørsmålene på nkk.no... *stolt* Haha
WheatenMali Skrevet 13. November 2005 Rapporter Skrevet 13. November 2005 Gratulerer! Jeg skulle egentlig være med, men jeg fant ikke ut når testen var før 2dager ETTER det var.. er dritt lei NKKU, det å få ut info til medlemmene sine sliter de sjukt med"!!!!!
Benedicte Skrevet 13. November 2005 Rapporter Skrevet 13. November 2005 Gratulerer! Jeg skulle egentlig være med, men jeg fant ikke ut når testen var før 2dager ETTER det var.. er dritt lei NKKU, det å få ut info til medlemmene sine sliter de sjukt med"!!!!! Takk Men syns vi fikk god info jeg :? Stod jo i hundesport og på nkk.no :?
WheatenMali Skrevet 13. November 2005 Rapporter Skrevet 13. November 2005 stod en liten annonse på sidene ja, hvor stod den i hundesport?
Benedicte Skrevet 13. November 2005 Rapporter Skrevet 13. November 2005 stod en liten annonse på sidene ja' date=' hvor stod den i hundesport?[/quote'] Det stod i en rute på nkku siden
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar