Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstiliningslenke

Anne

Recommended Posts

Skrevet

Bør man bruke slik utstillngsleneke på alle raser??? Skal på en uofisiell utstilling i morgen så jeg burde kanskje kjøpe meg et utstillingsbånd til Shaylee :?

Skrevet

Ja man må jo ha utst bånd til hunden. det er ikke så pent å komme med et tykt kobbel i ringen.

Så må du ha et kobbel som passer til hunden din. Jeg tror ikke shaylee burde ha hvit utst bånd f.eks. Jeg tror hun kunne hatt brunt (mørkebrunt) eller svart.

Slik som hvite hunder har jeg hørt at ikke burde ha hvitt bånd for da kan de se gule ut i forhold til det kritthvite båndet :)

Skrevet

Hoho :) Dere skulle sett en fyr på valpeshowet her for en stund siden! Han kom med halsbånd og flexi-line i ringen :( :(

Skrevet

Anne, jeg kommer også i morgen, og du er hjertelig velkommen til å låne kobbel av meg :)

Skrevet
Anne, jeg kommer også i morgen, og du er hjertelig velkommen til å låne kobbel av meg :)

Ja, takk. Det hadde vært fint, så får jeg kjøpt meg et til neste gang vi skal i ringen :(

Gruer meg veldig!!! Har ikke vært på ringtrening ennå så dette kan bli morsomt for dem som skal se på :wink: Men men, en slik uofisiell konkuranse er jo et bra setd å begynne...

Viss noe vil stille for meg så er det bare å si ifra :(

Skrevet
Hoho :) Dere skulle sett en fyr på valpeshowet her for en stund siden! Han kom med halsbånd og flexi-line i ringen :( :(

TULLER du!?!

Sorry meg me slike ting skjekker man opp i før man går inn i ringen! :-o

Skrevet

Ja, takk. Det hadde vært fint, så får jeg kjøpt meg et til neste gang vi skal i ringen :(

Gruer meg veldig!!! Har ikke vært på ringtrening ennå så dette kan bli morsomt for dem som skal se på :wink: Men men, en slik uofisiell konkuranse er jo et bra setd å begynne...

Viss noe vil stille for meg så er det bare å si ifra :(

Det kommer nok til å gå så bra så!! :( og som du sier det er jo en uoffisiell utstilling, så det er ett perfekt sted å øve seg! :P

Skrevet
Hoho :D Dere skulle sett en fyr på valpeshowet her for en stund siden! Han kom med halsbånd og flexi-line i ringen :D:lol:

Nehei? På Levanger?

Skrevet

Jeg så ei jente som gikk med en cocker i ringen en gang. Hun gikk flere meter foran hunden som gikk i slakk line og sele..hehe. det så ikke så smart ut. Så ut som de var på søndagstur :lol:

Skrevet

Hehe, jeg såg på en dame som stilte Lundehund, og det er det verste jeg har sett. Hunden ville ikke gå, så da dro hun den rundt i ringen, liggende...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...