Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur Østfold:)

sham

Recommended Posts

Skrevet

Hei folkens :whistle:

Jeg, TonjeRA og armagnac skal treffes på førstkommende søndag (vet ikke helt hvor egentlig?) og lurer derfor på om det er noen flere som vil bli med? :ahappy:

Det hadde vært veeeeeldig koselig :argue:

Blir vel mest sannsynlig i indre gokk :innocent: haha men har plass i bilen til flere fra Moss :thumbs:

Så kom igjen, bli med :cheer:

Skrevet

Jeg kunne veldig gjerne tenke meg å bli med, men jeg bor kanskje litt vel mye i indre gokk? (og har ikke bil...)

Skrevet

Jeg kunne veldig gjerne tenke meg å bli med, men jeg bor kanskje litt vel mye i indre gokk? (og har ikke bil...)

Så koselig da :innocent:

Hvor bor du hen da? Vet at de andre bor i Akim/Skiptvedt området iallefall, er det for langt unna for deg? Vi trenger jo ikke å dra ditt heller vi :whistle:

Skrevet

Ja bli med alle som kan :innocent: Kjempe koselig :whistle:

haha er blondie høyløpsk, kan tror Tassen har lyst på henne da iallefall :ahappy: hehe

Hvor er dere lyst til å møtes da? Jeg har bil så er ikke noe problem å dra til steder. Folk kan som sagt sitte på med meg også :thumbs:

Skrevet

Bor i Aremark. Stort mer gokk får man vel ikke til. :innocent:

Skrevet

Bor i Aremark. Stort mer gokk får man vel ikke til. :innocent:

Ja det var gokk :ahappy: hihi

Vet ikke hvor de andre vil møtes hen jeg?:whistle:

Skrevet

Ser ut som søndagen min blir brukt til valpebesøk i stedenfor! Men en annen gang vil jeg gjerne være med altså. :innocent:

Skrevet

Ser ut som søndagen min blir brukt til valpebesøk i stedenfor! Men en annen gang vil jeg gjerne være med altså. :innocent:

Skjønner den :ahappy: Du får bli med neste gang :whistle:

Skrevet

Så koselig at det er så mange som vil være med!! :innocent:

Jeg er ledig hele søndag, og bilen er endelig i orden, så det er bare å si når og hvor det blir! :ahappy: I'll be there! :whistle:

Skrevet

Så koselig at det er så mange som vil være med! :whistle:

Jeg er ledig hele søndag, og bilen er endelig i orden, så det er bare å si når og hvor det blir! :ahappy: I'll be there! :thumbs:

Jeg er også ledig hele søndagen, men helst ikke så tidlig da jeg kanskje ikke er heelt i form på morgen :argue:

SÅ hvor skal vi møtes folkens?:innocent:

Skrevet

Jeg er også ledig hele søndagen, men helst ikke så tidlig da jeg kanskje ikke er heelt i form på morgen :whistle:

SÅ hvor skal vi møtes folkens?:innocent:

Spørs vel om vi skal gå tur eller bare være på et sted? Jeg syns kanskje det beste er å gå tur, for ting kan bli litt hett noen ganger hvis vi bare står stille :ahappy:

Bør i så fall være et sted det er lite folk på en søndag?

Skrevet

Spørs vel om vi skal gå tur eller bare være på et sted? Jeg syns kanskje det beste er å gå tur, for ting kan bli litt hett noen ganger hvis vi bare står stille :whistle:

Bør i så fall være et sted det er lite folk på en søndag?

Enig. Jeg syntes også vi skal gå tur :innocent: Vet du om noe sted TonjeRA? eller du SiriogDiego?

Skrevet

Får ikke gått noe særlig med lille Aimee da...hun er jo ikke mer enn 11 uker... :innocent:

Vet ikke om noe bra sted sånn i farta, men skal se hva jeg kommer på etterhvert...:whistle:

Skrevet

Helt greit for meg:) Jo flere jo bedre :innocent:

Detta blir koselig! Hvor i Østfold skal vi da? Bare for å iallefall vite et sted :whistle:

Skrevet

Kan godt være i Skjetve...:whistle: Har en nedlagt barnehage rett ved lysløypa, så da er det muligheter for å slippe dem i barnehagen og å gå i lysløypa for de som ønsker det...:innocent:

Skrevet

Kan godt være i Skjetve...:whistle: Har en nedlagt barnehage rett ved lysløypa, så da er det muligheter for å slippe dem i barnehagen og å gå i lysløypa for de som ønsker det...:ahappy:

Ja det er greit for meg hvis det er greit for de andre:)

Stakkar blondie, hun vil jo på treff hun også. Kan du ikke bare sette på en liksom snopp da? :innocent:

Skrevet

Vi kommer ikke likevel. Diego har blitt syk. Veterinæren viste ikke hva det var, men sa da det ikke var smittsomt. Jeg tar ikke sjansen på at det ikke er smittsomt så lenge de ikke vet hva det er.

Dere får ha en fin dag :wub:

Skrevet

Ja det er greit for meg hvis det er greit for de andre:)

Stakkar blondie, hun vil jo på treff hun også. Kan du ikke bare sette på en liksom snopp da? :wub:

Vi får dytte i en henne en OB og en strapp on... :lol::):D

Vi kommer ikke likevel. Diego har blitt syk. Veterinæren viste ikke hva det var, men sa da det ikke var smittsomt. Jeg tar ikke sjansen på at det ikke er smittsomt så lenge de ikke vet hva det er.

Dere får ha en fin dag :D

Neimen stakkars liten da.. God bedring Diego :)

Skrevet

Dere får ha en fin dag :wub:

Dakar gutten da! Masse god bedring fra Ailo og Aimee!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette avhenger nok en del av individ, men jeg tenker nå at både puddel og bichon-rasene er gode alternativer. Jeg mistenker at puddel generelt er mindre sære enn bichon, men de har også sine særegenheter. Jeg vil anbefale dere å dra på utstilling eller rasetreff for de ulike rasene og møte ulike individer og oppdrettere og eiere av alternativene, så får dere litt mer følelse med hvordan de er. En del av de små terrierrasene kan også være allergivennlig. De er strihåret og må nappes. Men de kan også være en del striere, ha mye jaktlyst og krever mer aktivitet.
    • Det kan være verdt å prøve ut ulike fôrtyper, men også gi lakseolje som tilskudd. Hvis hunden allerede er sensitiv så kanskje prøve ut sensitiv-fôr fra noen merker? RC er stort og kommersielt, og er nok helt greit fôr. Selv brukte jeg svenske Robur kombinert med Vom de siste årene og var veldig fornøyd med det. Acana og Orijen er populære merker som er ganske bra. 
    • Hei! Jeg har en Engelsk Toy Terrier gutt på litt over 4år. Han mister nesten all pels på vinteren for så å bli litt bedre på sommeren. Har pels på hodet og labber og litt på ryggen. Men han er så å si nakenhund nå. Pratet med ei som hadde samme problemet med sin Dvergpincher. Men så var det ei venninne av hu som passet hunden i en måneds tid. Og hun hadde visst byttet ut fôret og hunden hadde plutselig fått fin pels over hele. Hun husket ikke hvilket fôr det var, men hun trodde det ble solgt på butikken. Jeg bruker Royal Canin Small Dogs. Og det hadde hun og brukt, men hun synes ikke det var et bra fôr... Har en gutt til som har helt fin pels. De spiser de samme tingene. Ingen av de tåler noe med and i, de blir skikkelig dårlige i magen av det. Lurer på om det er noen andre som har hatt samme problem med sin hund og funnet en løsning?  Det skal sies at han er veldig følsom til vaskemiddelet vi bruker når klærne hans vaskes så vi bruker Nautral for det er det mildeste jeg har funnet.
    • Hei! Vi har en hund som begynner å bli en gammel mann og jeg er derfor på leting etter det som skal bli familiens neste familiemedlem etter han blir borte. I den forbindelse trenger jeg deres kloke hoder. Vi er en familie på tre, med et barn på 8 år. På grunn av allergi har vi vurdert det slik at Bichon Havanais og dvergpuddel fremstår som de mest aktuelle rasene.   Vi har en Havanais nå og han er litt spennende eksemplar. Fra han var valp har han vært ganske sær. Han er blant annet veldig lite kosete, ekstremt lite tilpasningsdyktig og har alltid hatt vanskeligheter med å slå seg til ro, så jeg kjenner vel han egentlig ikke igjen når jeg leser typiske rasebeskrivelser (nå fikk jeg dårlig samvittighet, så må legge til at han selvfølgelig er verdens beste hund!). Sønnen min har noen utfordringer blant annet på skolen og han trenger derfor å komme hjem til en bestevenn. Det var i søken på dette jeg kom over puddel, som jeg ser ofte blir brukt som terapihunder. Men når jeg leser rasebeskrivelser virker det som om Havanaise i all hovedsak er fantastiske med barn, mens det for puddler fremstår mer som om de kan være gode med barn. Så jeg lurer på om dere har noen erfaringer med disse rasene, gjerne begge? Vi kommer til å dele ansvaret med min mor som bor i samme hus, så den kommer ikke til å være noe særlig alene. Pelsstell er heller ikke noe problem. Krysser fingrene for at noen kan hjelpe oss i valget:)
    • Da er operasjon utført og alt gikk fint, vi er snart igjennom første døgnet og ho har gjort sitt benødne også slapper mye av i senga si. Ho har ikke spist enda men det kommer med tiden tenker jeg etter narkose og sånt så er jo det veldig normalt så. Godbiter har ho spist men ikke veldig mat interessert enda. Men alt i alt virker det veldig bra med ho ettersom forholdene. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...