Gå til innhold
Hundesonen.no

Signaturstørrelse, mixed messages?

Recommended Posts

Hvis man går inn og skal endre signaturen i profilen, står følgende under boksen:

Signaturbegrensninger

Din signatur kan inneholde:

* Ubegrenset antall bilder

* Bilder av enhver størrelse

* Ubegrenset antall linker

* Ubegrenset antall linjer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det stemmer ikke helt med hva vi har i retningslinjene.

§2.1

Maksimal størrelse for signaturer er 4 linjer med normal tekststørrelse. Blanke linjer teller også som en linje. Eventuelle lenker i signaturen skal være til personlige sider eller sider av allmenn interesse. Annonselenker og rekrutteringslenker er ikke tillatt. Grafikk i signaturene kan benyttes, men da kan du kun ha en linje tekst i tillegg. En grafikksignatur kan maks være 30kb og 300x60px. Animasjoner ikke tillatt.

Espen får nok ordne opp her ja :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det stemmer ikke helt med hva vi har i retningslinjene.

§2.1

Maksimal størrelse for signaturer er 4 linjer med normal tekststørrelse. Blanke linjer teller også som en linje. Eventuelle lenker i signaturen skal være til personlige sider eller sider av allmenn interesse. Annonselenker og rekrutteringslenker er ikke tillatt. Grafikk i signaturene kan benyttes, men da kan du kun ha en linje tekst i tillegg. En grafikksignatur kan maks være 30kb og 300x60px. Animasjoner ikke tillatt.

Espen får nok ordne opp her ja :whistle:

Men her har du 2 linjer med tekst under grafikken :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moderatorer er selvsagt opphøyd over alle retningslinjer og kan base på som de vil :whistle:

Neida, jeg får lov til å min signatur og moderator "setningen" i TILLEGG til min egen signatur. Det vil si at jeg faktisk kunne hatt en til setning her :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moderatorer er selvsagt opphøyd over alle retningslinjer og kan base på som de vil :whistle:

Neida, jeg får lov til å min signatur og moderator "setningen" i TILLEGG til min egen signatur. Det vil si at jeg faktisk kunne hatt en til setning her :innocent:

Det jeg visste. Slasker!

hehe, neida. Men da vet man det :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...