Carina Skrevet 21. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2010 Hvis man går inn og skal endre signaturen i profilen, står følgende under boksen: Signaturbegrensninger Din signatur kan inneholde: * Ubegrenset antall bilder * Bilder av enhver størrelse * Ubegrenset antall linker * Ubegrenset antall linjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 21. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2010 Ja det stemmer ikke helt med hva vi har i retningslinjene. §2.1 Maksimal størrelse for signaturer er 4 linjer med normal tekststørrelse. Blanke linjer teller også som en linje. Eventuelle lenker i signaturen skal være til personlige sider eller sider av allmenn interesse. Annonselenker og rekrutteringslenker er ikke tillatt. Grafikk i signaturene kan benyttes, men da kan du kun ha en linje tekst i tillegg. En grafikksignatur kan maks være 30kb og 300x60px. Animasjoner ikke tillatt. Espen får nok ordne opp her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 21. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2010 Ja det stemmer ikke helt med hva vi har i retningslinjene. §2.1 Maksimal størrelse for signaturer er 4 linjer med normal tekststørrelse. Blanke linjer teller også som en linje. Eventuelle lenker i signaturen skal være til personlige sider eller sider av allmenn interesse. Annonselenker og rekrutteringslenker er ikke tillatt. Grafikk i signaturene kan benyttes, men da kan du kun ha en linje tekst i tillegg. En grafikksignatur kan maks være 30kb og 300x60px. Animasjoner ikke tillatt. Espen får nok ordne opp her ja Men her har du 2 linjer med tekst under grafikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 21. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2010 Moderatorer er selvsagt opphøyd over alle retningslinjer og kan base på som de vil Neida, jeg får lov til å min signatur og moderator "setningen" i TILLEGG til min egen signatur. Det vil si at jeg faktisk kunne hatt en til setning her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 21. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2010 Moderatorer er selvsagt opphøyd over alle retningslinjer og kan base på som de vil Neida, jeg får lov til å min signatur og moderator "setningen" i TILLEGG til min egen signatur. Det vil si at jeg faktisk kunne hatt en til setning her Det jeg visste. Slasker! hehe, neida. Men da vet man det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar