Varher Skrevet 19. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2010 Har en hund på 1 år som er litt for tynn. Hvordan kan eg få han til å legge på seg 1 kilo eller 2? Bør eg gå til dyrlege og sjekke om det er noe galt med han? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperMarvin Skrevet 19. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2010 hvilken rase er hunden? og hvor mange kg er den? bc'en min er litt tynn til tider (mye hormoner og da mindre matlyst)vi gir vom&hundemat + RC vetrinærfor gi30. legger på seg 1-2 kg av dette/holder vekta bra. er det en hund som er 17-20kg normalvekt,så er det ikke nødvendig med dyrlege,men kanskje en ormekur om det ikke er tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 19. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2010 Både min forrige hannhund og min nåværende har vært 18-20 mnd før de har spist ordentlig. Sånn er det gjerne med unge, hormonelle hannhunder Vom & hundemat som er nevnt pleier å være en apetittrigger for de fleste hunder. Kan fint kombineres med tørrfor, dette fungere bra hos pyrren her i huset ihvertfall Om du får i hunden mer mat og den ikke legger på seg, da ville jeg tatt en tur til vetrinæren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 19. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2010 Hva med å kjøpe inn litt Norwegian polar eller VogH for å blande i maten for bedre smakelighet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 19. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2010 Kanskje høyenergifôr eller sprintvarianten til V&H kan fungere? Ellers er jo ofte ren vom fetende, dog sterkt for magen vil jeg nok anta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar