Gå til innhold
Hundesonen.no

Leilighet til leie


Benedicte

Recommended Posts

Det ser ut til at vi flytter på oss snart - vi har funnet et nytt sted å bo på andre siden av byen hos noen vi kjenner.

Derfor står leiligheten her tom og jeg lovte å gi beskjed til soniser når den ble ledig :frantics:

Det er er en sokkelleilighet på Furuset (2 minutter å gå til senter, t-bane og buss) med egen inngang, veldig lys og fin (huset er bygget i 1998 om jeg ikke husker feil). Ca 67 kvm med to soverom, stue, kjøkken, vaskerom, bad og bod/gang.

I tillegg er det inngjerdet hage og en stor "park" 10 meter fra døren for trening og frislipp av hundene.

Selvfølgelig mulighet for å ha hund :frantics: I dag bor det tre mellomstore hunder her og huseier er uproblematisk og glad i hunder (og verdens beste forøvrig).

8500 i mnd inkludert strøm. Send meg PM om noen er interessert :wub:

Har ingen bilder av leiligheten, men det kan fikses om ønskelig. Legger ved bilde av parken utenfor, som nesten bare bruker av oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn, hvorfor kunne dere ikke ventet noen måneder med å flytte ut da, så kunne jeg flyttet inn og hatt med meg hunden? :frantics:

Kan forøvrig ikke gjøre annet enn å skrive under på at det er et veldig flott sted å bo om man både har hund og vil bo i Oslo! Nært t-bane, parken er stor og fin og om man bor to sammen blir det jo faktisk nokså billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra når er den ledig? Frista litt å gjøre osloboer av seg igjen, gitt.

Vi kan flytte inn i den nye leiligheten i slutten av januar/begynnelsen av februar hvis vi vil, men har egentlig tre måneder oppsigelsestid på denne leiligheten på Furuset. Vi vil gjerne flytte så fort som mulig, så hvis vi finner noen som er interessert i å flytte inn før oppsigelsestiden går ut så er det det beste for oss i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan flytte inn i den nye leiligheten i slutten av januar/begynnelsen av februar hvis vi vil, men har egentlig tre måneder oppsigelsestid på denne leiligheten på Furuset. Vi vil gjerne flytte så fort som mulig, så hvis vi finner noen som er interessert i å flytte inn før oppsigelsestiden går ut så er det det beste for oss i hvert fall.

Hvordan er det med depositum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at leiligheten kun skal leies ut til midten/utgangen av juni 2010. Dette er fordi huseier reiser til Bali i mars og vil disponere leiligheten selv etter han kommer tilbake i slutten av juni.

Vi er interessert i å flytte så fort som mulig, så det hadde isåfall blitt snakk om kortidsleie på 4-5måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...