Carina Skrevet 14. Januar 2010 Rapporter Skrevet 14. Januar 2010 Ja, jeg lurer altså på om søkemotoren er helt på bærtur? Jeg skulle finne tråder som omhandlet NKK Bø, og søkte dermed etter NKK Bø. Søkemotoren finner ikke en eneste tråd med de ordene, verken i tittel eller innlegg. Og det til tross for at en av de aktive trådene i utstillingsforumet nå heter nettopp NKK Bø.
Gjest Skrevet 16. Januar 2010 Rapporter Skrevet 16. Januar 2010 Søk funker litt dårlig for meg også. Prøver å klikke meg bakover i tid, men det stopper opp rundt starten 2009. Dessuten står det "Your results for the term kløv limited to the first 200" - finner ikke ut hvor jeg stiller inn for FLERE resultater. Samme gjelder om jeg går via "look at user's topic" på meg selv, finner kun emner tilbake til Januar 2009. Har vi mistet "døde emner" laget før år 2009?
Mirai Skrevet 17. Januar 2010 Rapporter Skrevet 17. Januar 2010 Kan dessverre ikke gi et hundre prosent svar paa dette, men jeg vil tro at en del traader ble borte da vi gikk tilbake til kun Hundesonen etter Dyresonen. Saann med tanke paa det emnene som ikke vises fra foer 2009. Moderator IW
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar