Gå til innhold
Hundesonen.no

Patellaoperasjon og Kulde- Cavalier King Charles spaniel


Recommended Posts

Jeg sitter her og grubler på hva jeg skal kjøpe til å kle Kiro i når han nå til onsdag skal igjennom en patellaoperasjon.

Er usikker på om jeg bare skal gå for et enkelt vinterdekken, eller om jeg skal kjøpe hel dress med ben som dekker operasjonssåret og stedet der han blir barbert.

Er litt bekymret for at han skal fryse på disse korte turene han får lov til å ta også.

Noen med erfaringer rundt det å ha nyoperert hund på vinteren og hvordan hold dere varmen på de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår ble operert i romjulen, vi har ikke tatt noen spesielle forhåndsregler når han skal ut. Han er jo ekstremt lite ute, er stort sett kun ute for å gå på do. Han blir såpass glad for å få komme ut at jeg tror ikke egentlig han legger merke til været :wub:

Men nå er jo vår en 'vinterrase' som ikke bryr seg stort om kulde og som elsker snø. Ikke er det så veldig kaldt her vi bor nå heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville gått for en Hurrta pro dress. De fleece aktige som er vind og vanntette.. :wub:

Man må bare huske på å passe på at de sitter godt. Har en til min hund, og den passer dårlig og jeg bruker den rett og slett ikke. Dessuten er den lite vanntett, igjen kanskje fordi den sitter dårlig. Og da mener jeg at noen steder er den for trang/kort, andre steder for bred og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...