Anton^^ Skrevet 9. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2010 Hallo! Jeg er ny her på forumet, så får vel ta en liten presentasjon:) Er 20 år og jobber på dyreklinikk. Har nå en labrador på 8 mnd og en kattepus på ca 1 år som jeg reddet fra avlivning. Har også et akvarium med slørhaler og en algespiser. Har hatt en blandingshund og boerboel:) Jeg kommer sikkert til å komme med masse spørsmål og håper jeg kan svare på noe også. Ser fram til det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 9. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2010 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nowisclee Skrevet 9. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2010 Velkommen! Godt med nye fjes på Sonen, alltid flott med nye innspill og spørsmål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anton^^ Skrevet 9. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2010 Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar