Gå til innhold
Hundesonen.no

Nytt år nye muligheter


StineG

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

JEg vet ikke helt hvor grostølen er (sikkert lett å finne ut) men jegers er jo velkjent, kan vi ikke ta første turen der? Møtes ved bommen ved siden av Hokus Pokus?

Og så må man bare finne en dag som passer da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er noen som kan til søndag hadde det vært kjempe.

Er med på det meste, enten tur eller treff eller hva det nå må være folk ønsker.

Gi en lyd, gjerne en PM (for da får jeg det med meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

HEi:)

kunne hatt et hundetreff i påska?

Kan både trene litt å gå tur:)

På Hortemo ( Songdalen)

Har vi en fin grusbane å trene på , å en turvei å gå:)

Så visst noen er interesert så gjerne bli med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiser hjem med bikkja i dag så han kommer seg til fjells mens jeg jobber, men kan ikke dere teste en gjeng i påsken og så kan vi møtes igjen i april?

Jeg er elendig på å trene hund, men flink på å gå tur så da kan jo noen lære meg å trene hund;) he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Forslag: nå til søndag kl 10. oppmøte ved HokusPokus barnehage og vandring innover jegers?

Alternativt kan alle komme til oss, da begynner man vandringen fra Lona parkeringsplass på toppen av Saga og har uante muligheter for naturopplevelser :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forslag: nå til søndag kl 10. oppmøte ved HokusPokus barnehage og vandring innover jegers?

Alternativt kan alle komme til oss, da begynner man vandringen fra Lona parkeringsplass på toppen av Saga og har uante muligheter for naturopplevelser :blink:

Som det blir nevnt i innlegget, bare med fornyet dato; 2.5. kl 1000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett noen av disse datoene :P:jump:

Men jeg sitter med eksamener og passer to ekstra bikkjer, pluss henter valpen de neste ukene. Så fom. den 19 mai er jeg klar!

Da blir det sommertreff med grilling og hundebading ett passende sted! Det stemmer jeg for :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...