Midas Skrevet 5. Januar 2010 Rapporter Skrevet 5. Januar 2010 Spørsmålet står egentlig øverst. Jeg har undersøkt litt på hjemmesiden, men finner ikke ut om jeg kan være medlem av to underklubber av nkk. Noen som vet?
SFX Skrevet 5. Januar 2010 Rapporter Skrevet 5. Januar 2010 Hvis du med underklubber mener samarbeidende klubber, kan du være medlem av så mange du vil. Jeg er for eksempel medlem av tre klubber - raseklubben og to lokale klubber. NKK skal ha grunnkontingenten én gang, uavhengig av antall medlemskap.
Symra&Pippin Skrevet 5. Januar 2010 Rapporter Skrevet 5. Januar 2010 Jeg er medlem av beardisklubben, terrierklubben og trønderterrieren! Jeg ellllsker å betale kontingent!
Huldra Skrevet 5. Januar 2010 Rapporter Skrevet 5. Januar 2010 Jeg er medlem av beardisklubben, terrierklubben og trønderterrieren! Jeg ellllsker å betale kontingent! Kan skrive under på denne! Jeg er medlem i NKK (selvsagt), Spanielklubben, Terrierklubben, Cairn Terrier klubben, Orkdal Hundeklubb og Selbu Trekk og Brukshundklubb. Du kan være medlem hvor du vil, og i så mange klubber du bare klarer å betale for!
Midas Skrevet 5. Januar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Januar 2010 Hahaha, okei, ja jeg mener raseklubbene som samarbeider med NKK. Nå er jeg medlem i NKK og terrierklubben. Da er det bare å melde seg inn i vei da!
Peers Skrevet 5. Januar 2010 Rapporter Skrevet 5. Januar 2010 Jeg er medlem i to samarbeidende klubber foreløpig, og melder meg antakelig inn i én til i år. Så ja, det er fullt mulig, men det vet du jo allerede
Guest lijenta Skrevet 5. Januar 2010 Rapporter Skrevet 5. Januar 2010 Jeg får vel si ja jeg og . Du kan være medlem av så mange samarbeidene hundeklubber du bare vill. Når jeg tenker etter så blir det vel san ca tre og det uten hund og med så blir det fire klubber.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar