marirari Skrevet 4. Januar 2010 Rapporter Skrevet 4. Januar 2010 Jeg er en cairn på snart 16 mnd som leter etter noen å leke / trene / gå tur med. Tidligere hunder jeg har møtt har jeg lekt veldig godt med i følge oppdretteren min, så jeg regner med jeg er en grei gutt;) Er det noen her i Trondheim, gjerne rundt Moholt, Angelltrøa, Tunga, Dragvoll osv., (jeg har tilgang til bil, så matmor kjører meg sikkert lengre også) som vil sosialisere litt så er det bare å gi lyd fra seg.
KristinL Skrevet 4. Januar 2010 Rapporter Skrevet 4. Januar 2010 Er med på det vi! Micko er norfolk terrier og 19 mnd. Vi bor på Persaunet, så det er jo ikke langt unna området du snakker om
Kristiin Skrevet 4. Januar 2010 Rapporter Skrevet 4. Januar 2010 Jeg har en stor valp jeg da, 13mnd gammel briardblandings tispe som gjerne vill sosialieres seg også, vi holder til på dragvoll
Cloudberry Skrevet 4. Januar 2010 Rapporter Skrevet 4. Januar 2010 Vi er gjerne med Sita er ei mopsetispe på snart 2 og et halvt år. Hun kan være litt bøllete, men om hun finner tonen med en hund leker hun lenge og vel
marirari Skrevet 5. Januar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Januar 2010 Dette høres bra ut! Vi vil gjerne møtes med en gang vi:p Så er det noen som har tid i ettermiddag/i kveld så rop ut! Jeg kommer til å være innlogget, så bare si i fra så får vi utvekslet litt nærmere info. Ellers så er vi ledig fra 16 på torsdag og fredag, samt hele helgen. Rop ut når det passer for dere, vi er nemlig veldig ivrig på hundelek:)
marirari Skrevet 5. Januar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Januar 2010 Jeg har en stor valp jeg da, 13mnd gammel briardblandings tispe som gjerne vill sosialieres seg også, vi holder til på dragvoll Leo lekte veldig bra med en dobbelt så stor labradoodle valp, så størrelse har ingenting å si så lenge ingen er redde for hverandre:)
KristinL Skrevet 5. Januar 2010 Rapporter Skrevet 5. Januar 2010 Dette høres bra ut! Vi vil gjerne møtes med en gang vi:p Så er det noen som har tid i ettermiddag/i kveld så rop ut! Jeg kommer til å være innlogget, så bare si i fra så får vi utvekslet litt nærmere info. Ellers så er vi ledig fra 16 på torsdag og fredag, samt hele helgen. Rop ut når det passer for dere, vi er nemlig veldig ivrig på hundelek:) Vi er ledige torsdag og fredag og i helgen vi også Er det noe spesielt sted du tenkte vi kunne treffes? :angry:
marirari Skrevet 5. Januar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Januar 2010 Det er en inngjerdet barnehage på Åsvangskolen, vi pleier å være der på ettermiddager. Gatelys er det også, så ikke så mørkt. Ellers vet jeg at det er vanlig å være på Brundalen eller Dragvollparkeringsplass, vet ikke hva du/dere foretrekker? Jeg syns det kan være greit å ha det inngjerdet om vi skal slippe løs og leke.
KristinL Skrevet 5. Januar 2010 Rapporter Skrevet 5. Januar 2010 Den barnehagen høres perfekt ut synes jeg Ellers er jeg åpen for de andre stedene også jeg, men litt belysning kan i hvertfall være en fordel nå :angry:
marirari Skrevet 5. Januar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Januar 2010 Den barnehagen høres perfekt ut synes jeg Ellers er jeg åpen for de andre stedene også jeg, men litt belysning kan i hvertfall være en fordel nå :angry: Vi kan godt være der, den er stor. Det er lys på Dragvoll også, men det er uten gjerder så kan være greit å starte med for sikkerhetsskyld. Jeg kom på at jeg er bedt på middag på torsdagen, så det må bli fredag eller helga. Hva passer best?
Cloudberry Skrevet 5. Januar 2010 Rapporter Skrevet 5. Januar 2010 Vi må nok vente til det blir litt mildere ute.. 15 til 20 minusgrader, null underull og svært lite dekkhår på buken gir en frossenpinn av en Sita
marirari Skrevet 5. Januar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Januar 2010 Vi må nok vente til det blir litt mildere ute.. 15 til 20 minusgrader, null underull og svært lite dekkhår på buken gir en frossenpinn av en Sita Den er forståelig! Satser på å få til flere møter fremover så får alle vært med:)
KristinL Skrevet 6. Januar 2010 Rapporter Skrevet 6. Januar 2010 Det ser ikke ut som Micko merker at det er kaldt ute en gang, rare hunden :angry: Sånn bortsett fra at han sliter litt med potene innimellom. Så vi kan godt være med nå også vi, fredag funker fint
marirari Skrevet 6. Januar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Januar 2010 Det ser ikke ut som Micko merker at det er kaldt ute en gang, rare hunden Sånn bortsett fra at han sliter litt med potene innimellom. Så vi kan godt være med nå også vi, fredag funker fint Terriere vet du, hardføre hunder det;) Er vel mer jeg som fryser her:p For meg passer det helst fra seks og utover. Når passer det for deg?
KristinL Skrevet 7. Januar 2010 Rapporter Skrevet 7. Januar 2010 Hehe, ja samme her.. Men så har han tykk underull også da Fra 18 og utover passer fint det
Mistra Skrevet 7. Januar 2010 Rapporter Skrevet 7. Januar 2010 Vi blir også gjerne med på fredag kl 18. Mistra er en samojedvalp på fire måneder, så kulda er ikke noe problem. Vi bor mellom Voll og Dragvoll, så Åsvang er ikke langt unna.
marirari Skrevet 7. Januar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Januar 2010 Vi blir også gjerne med på fredag kl 18. Mistra er en samojedvalp på fire måneder, så kulda er ikke noe problem. Vi bor mellom Voll og Dragvoll, så Åsvang er ikke langt unna. Så bra Vi gleder oss:)
SaraS Skrevet 7. Januar 2010 Rapporter Skrevet 7. Januar 2010 Skulle gjerne ha vært med også, men Selma fryser som bare det Håper det blir flere treff når det blir litt varmere!
marirari Skrevet 7. Januar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Januar 2010 Skulle gjerne ha vært med også, men Selma fryser som bare det Håper det blir flere treff når det blir litt varmere! Det er ikke lett å være liten uten underull i -20 grader. Vi satser på flere treff fremover, i hvertfall jeg:)
marirari Skrevet 8. Januar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Januar 2010 Hei! Tenkte å melde i fra at kanskje kommer nærmere halv sju. Det kommer an på om bussen er like sen som den var på vei til jobb i dag. I utgangspunktet skal jeg rekke det, men det kan hende den blir over seks.
Mistra Skrevet 13. Januar 2010 Rapporter Skrevet 13. Januar 2010 Er det noen som blir med på nytt treff på Åsvang barnehage en av de neste dagene? Nå er det jo litt varmere, så kanskje enda flere kan være med denne gangen?
Teodor Skrevet 21. Januar 2010 Rapporter Skrevet 21. Januar 2010 Hei! Jeg har en Cairn på 3 mnd og vil veldig gjerne være med om det er andre med valper som skal ha treff:) Treffes dere faste dager? Hvor og når er det i så fall?....
marirari Skrevet 28. Januar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Januar 2010 Hei! Vi har bare hatt ett treff så langt. Jeg har vært alt for opptatt med studier. Men jeg er med på treff nå i helgen om noen er interessert?
Mistra Skrevet 29. Januar 2010 Rapporter Skrevet 29. Januar 2010 Vi kan også bli med i helgen, bortsett fra lørdag kveld. Noen fler som blir med?
Guest Dratini Skrevet 29. Januar 2010 Rapporter Skrevet 29. Januar 2010 Skulle gjerne ha vært med, men jeg liker generellt ikke slike "slipp-løs-hundene-og-la-de-få-herje-villt-med-alle-andre"-treff. Så inntil det blir under mer ordnede forhold (samt beregnet for oss med hunder som ikke lengre er valper), så holder jeg meg hjemme
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar