Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundetreff i Trondheim

marirari

Recommended Posts

Jeg er en cairn på snart 16 mnd som leter etter noen å leke / trene / gå tur med. Tidligere hunder jeg har møtt har jeg lekt veldig godt med i følge oppdretteren min, så jeg regner med jeg er en grei gutt;)

Er det noen her i Trondheim, gjerne rundt Moholt, Angelltrøa, Tunga, Dragvoll osv., (jeg har tilgang til bil, så matmor kjører meg sikkert lengre også) som vil sosialisere litt så er det bare å gi lyd fra seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Dette høres bra ut! Vi vil gjerne møtes med en gang vi:p Så er det noen som har tid i ettermiddag/i kveld så rop ut! Jeg kommer til å være innlogget, så bare si i fra så får vi utvekslet litt nærmere info.

Ellers så er vi ledig fra 16 på torsdag og fredag, samt hele helgen. Rop ut når det passer for dere, vi er nemlig veldig ivrig på hundelek:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en stor valp jeg da, 13mnd gammel briardblandings tispe som gjerne vill sosialieres seg også, vi holder til på dragvoll :D

Leo lekte veldig bra med en dobbelt så stor labradoodle valp, så størrelse har ingenting å si så lenge ingen er redde for hverandre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres bra ut! Vi vil gjerne møtes med en gang vi:p Så er det noen som har tid i ettermiddag/i kveld så rop ut! Jeg kommer til å være innlogget, så bare si i fra så får vi utvekslet litt nærmere info.

Ellers så er vi ledig fra 16 på torsdag og fredag, samt hele helgen. Rop ut når det passer for dere, vi er nemlig veldig ivrig på hundelek:)

Vi er ledige torsdag og fredag og i helgen vi også :whistle: Er det noe spesielt sted du tenkte vi kunne treffes? :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en inngjerdet barnehage på Åsvangskolen, vi pleier å være der på ettermiddager. Gatelys er det også, så ikke så mørkt. Ellers vet jeg at det er vanlig å være på Brundalen eller Dragvollparkeringsplass, vet ikke hva du/dere foretrekker? Jeg syns det kan være greit å ha det inngjerdet om vi skal slippe løs og leke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den barnehagen høres perfekt ut synes jeg :whistle: Ellers er jeg åpen for de andre stedene også jeg, men litt belysning kan i hvertfall være en fordel nå :angry:

Vi kan godt være der, den er stor. Det er lys på Dragvoll også, men det er uten gjerder så kan være greit å starte med for sikkerhetsskyld. Jeg kom på at jeg er bedt på middag på torsdagen, så det må bli fredag eller helga. Hva passer best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må nok vente til det blir litt mildere ute.. 15 til 20 minusgrader, null underull og svært lite dekkhår på buken gir en frossenpinn av en Sita :whistle:

Den er forståelig! Satser på å få til flere møter fremover så får alle vært med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ikke ut som Micko merker at det er kaldt ute en gang, rare hunden :angry: Sånn bortsett fra at han sliter litt med potene innimellom. Så vi kan godt være med nå også vi, fredag funker fint :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ikke ut som Micko merker at det er kaldt ute en gang, rare hunden :whistle: Sånn bortsett fra at han sliter litt med potene innimellom. Så vi kan godt være med nå også vi, fredag funker fint :icon_redface:

Terriere vet du, hardføre hunder det;) Er vel mer jeg som fryser her:p For meg passer det helst fra seks og utover. Når passer det for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne ha vært med også, men Selma fryser som bare det :icon_redface: Håper det blir flere treff når det blir litt varmere!

Det er ikke lett å være liten uten underull i -20 grader. Vi satser på flere treff fremover, i hvertfall jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Tenkte å melde i fra at kanskje kommer nærmere halv sju. Det kommer an på om bussen er like sen som den var på vei til jobb i dag. I utgangspunktet skal jeg rekke det, men det kan hende den blir over seks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Skulle gjerne ha vært med, men jeg liker generellt ikke slike "slipp-løs-hundene-og-la-de-få-herje-villt-med-alle-andre"-treff. Så inntil det blir under mer ordnede forhold (samt beregnet for oss med hunder som ikke lengre er valper), så holder jeg meg hjemme d054.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er ingen grunn til å ikke bruke tørrfôr som godbiter ellers også, det er jo bare mat, så lenge hunden vil ha det. Og vær for all del ekstremt forsiktig med AI. De stiller ikke vesentlige spørsmål som en veterinær vet å spørre før man behandler en hund. Kildekritikk er fint, men det kommer helt an på hvilke kilder man bruker. Og har lov til å bruke. Så enten er AI-en trent på ulovlig materiale, eller så har den et begrenset spenn av kilder. I tillegg er det ekstremt stor forskjell på hundehold i ulike land, så selv forutsetninger for forskning og råd fra profesjonelle vil variere stort.
    • Altså hvorfor har ikke jeg tenkt på dette?!  Så genialt med AI altså👏🏻  Har snakket med vetrinær igjen i går, og vi skal forsøke med Hills sitt allergifor:) Vi startet overgang i går og lillemann ELSKET det og «sorterte» maten i skåla for han skulle spise Hills-bitene først🤣  Det som var et kjempepluss var at foret har godbiter med samme ingredienser, så de kunne han få 4 stk av om dagen, selv om han er på eliminasjonsdiett. Så GJETT om det ble fest hjemme i går. Første godbit på mer enn syv uker.  Fikk også sove natta gjennom uten magetrøbbel og i morres var avføring fast og fin!    Har skikkelig tro på at dette skal bli bra🫶🏻 OG når vi forhåpentligvis starter provokasjonsdiett om noen uker så skal vi starte med VOM fra taste!    Tusen takk for gode råd folkens👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 Dere er helt supre som tar dere tid til å svare, og nå er vi såå lykkelige i heimen😍    
    • Takk! 🥰 Jeg glemte at det finnes en verden av små butikker utenom gigantene. Du reddet dagen og uka og måneden, og potensielt hele sommeren min. Nettopp vært på kurstime med råfor klabb og klæss og isj, og så ikke veldig lyst på fremtiden. Får hamstre.
    • Et enkelt nettsøk ga meg flere nettbutikker som har det? Ellers så er det flere som har lignende produkter, jeg kjøpte noen veldig gode for noen år siden, men husker ikke merke nå. Var ikke K9.
    • Fortviler, fordi det er tomt for nomnoms 😨 Det perfekte snæck. Smakelighet på høyde med favoritt råfor, men i en konsistens som kan skjæres med ostehøvel, til tynne, store skiver som dekker store deler av tunga og ganen og gir maks bæng for the bucks - verdi per kalori - som belønning. Rene råvarer av dyr, ikke noe vegetabilsk tull som fillere, i verdens mest tasty snæck av en konsistens som ikke klæsser til lomma eller hendene. ..og det er TOMT. Lå to pølser igjen i hylla på K9 Hundesenter i dag. Jeg kjøpte den ene. Tomt.  You don't know what you've got till it's gone. Det der er en uerstattelig belønning. Alt annet er enten for tørt og for lav verdi, og feil form, eller for klæssete og ekkelt og uhygienisk å fare rundt hjemmefra med.   K9 Nomnoms er (var? 💔) den P E R F E K T E treningsgodbit.    Gid noen med litt kundegrunnlag kan pushe på K9 for å få de til å produsere mer av det der. Finnes faktisk ikke andre belønninger av samme kvalitet. Enten må vi nå ned på belønningsverdi, eller jeg må begynne klæsse med å ha Vom og kjøleelementer i lommene K9 Nom Noms  produsert av K9 Hundesenter - Midt-Norsk Kompetansesenter for hund.  Please, please! Noen med litt kundegrunnlag og salgsvolum, push dem for å få produsert mer av det der 🥺    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...