Gå til innhold
Hundesonen.no

Werbatim ekstern harddisk


PsychoLynx

Recommended Posts

Er dette noe som er lurt å ha? Har liksom aldri hørt om Werbatim som annet enn cd'r eller dvd'r.... Men fikk en ekstern harddisk i julegave, og lurer på om jeg skal beholde den eller bytte i mer kjent merke. Evnt hva?
Har ikke hørt om den før, men fant noe om verbatim's eksterndisk her. For kopiering av egne filer har jeg god erfaring med Clickfree. Den jeg har er ikke så kjempestor akkurat men har gjort prima nytte for seg i ca halvannet år.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clickfree blir altfor liten for meg :) Og grunnen til at jeg trenger denne eksterne harddisken er for å ha en ekstra backup av ALLE bildene jeg har lagret på en allerede eksitrende ekstern harddisk :ahappy:

Har skrekk for å miste bildene mine, så vil ha dem lagret dobbelt opp.

Men tar den i bruk og håper det beste jeg tenker jeg. Så får jeg iallefall satse på at ikke begge de eksterne evnt skulle dø samtidig :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en ekstern harddisk for en del år siden av et kjent og dyrt merke. Den kræsja kort tid etterpå, leverrte den inn, fikk en ny, enda bedre(større lagringsplass) og helt ny model, den kræsja også etter rimelig kort tid. Etter det kjøpte jeg en fra my book som var langt under halve prisen og den har jeg nå hatt i 3-4 år, ingen problemer i det hele tatt med den, og jeg har den med meg rundt om kring ut av huset så den har tålt litt juing.

Vet ikke av det merket du snakker om når det gjelder harddisker, men dyret eller kjent trenger ikke være bedre enn billigere eller ukjente merker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...