Gå til innhold
Hundesonen.no

Det lille akvariumet mitt


Wilma

Recommended Posts

Tenkte dere skulle få se akvariumet mitt, selvom dere sikkert har sett det før. :wub:

I dag fikk jeg nemlig fisker, en stein og en plante i julegave fra mamma! Så nå skal dere få se litt "før og etter" bilder. :D

282f41z.jpg

Her var karet akkurat kommet i gang.

x452zp.jpg

Satt inn en ny plante, og slik som dette sto det en stund.

34r64vd.jpg

Så har en plante dødd, og en annen plante vokst. :P

2co395s.jpg

Og slik som dette har det stått kjempelenge, siden jeg hadde mistet litt lysten på og ha akvarium..

2uhbn1d.jpg

Sånn ser det ut nå. :P

Noen meninger? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :P Jeg hadde tenkt til og kjøpe bakgrunn, men det kommer sikkert snart. :wub: Hva mener du med og plassere steinene mer strategisk? :P Skal se om vi har papp eller noe lignende og ha bak så lenge. :D

Selv synes ikke jeg det er så veldig fint med slik bakgrunn som ser ut som akvarium. Jeg synes det er mye finere med svart bak, f.eks. et svart teppe/håndkle på sidene og bak :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har keg klippet og teipet litt, og resultatet ble sånn:

wmbkli.jpg

Egentlig ganske fornøyd, men kan hende jeg kjøper meg en bakgrunn med planter o.l. for og se hvordan det blir. :wub:

I tillegg tror jeg at ynglekaret må settes i gang! Det er jo ikke mindre enn fem gravide guppyer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med og plassere steinene mer strategisk? :wub:
Med bakgrunn så det enda finere ut! :P Det jeg mener med steinene er at du kanskje kunne plassere dem i klynger, i stedet for å ha en der og en annen der osv. Mao. - ikke la dem ligge spredt. Det kan fungere dersom man har mange steiner, men når man bare har 6-7 stk så synes ikke JEG at det er så pent når alle ligger på forskjellige steder. Bare et tips! :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...