Ingvild Skrevet 30. Desember 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Desember 2009 Ingvild? Husker det bringekobbelet du glemte forrige gang i møtes? Tar du med den i morgen? Jepp, det er planen. Vi får håpe jeg husker det denne gangen.
MarieR Skrevet 30. Desember 2009 Rapporter Skrevet 30. Desember 2009 Da ses vi i morgen Mulig jeg tar med Pondus istedenfor Ask, han er litt triveligere å ha med seg
tm100021 Skrevet 31. Desember 2009 Rapporter Skrevet 31. Desember 2009 Håper dere har hatt en fin tur, lei for at vi ikke kunne komme- Ivy har kastet opp og hatt løs mage inatt og jeg tok ikke sjansen i tilfelle det er noe, og ikke hadde jeg nr til noen for å kunne si ifra men regner med det gikk greit:)
Ingvild Skrevet 31. Desember 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Desember 2009 Håper dere har hatt en fin tur, lei for at vi ikke kunne komme- Ivy har kastet opp og hatt løs mage inatt og jeg tok ikke sjansen i tilfelle det er noe, og ikke hadde jeg nr til noen for å kunne si ifra men regner med det gikk greit:) Vi stusset litt da du ikke kom med bussen (på den bussen satt det bare en gammel dame, og vi syntes du hadde blitt vel gammel siden sist...), men det er selvfølgelig helt greit. God bedring til Ivy, håper det ikke er noe alvorlig!
tulip Skrevet 31. Desember 2009 Rapporter Skrevet 31. Desember 2009 Svarte! Jeg VISSTE det var noe jeg hadde glemt idag.. Det har gnaget i hele dag, og jeg har sjekket hva-skal-jeg få-gjort-idag listen min opp og ned for å prøve å huske. Håper dere hadde en flott tur, det ble iallefall mildt og godtvær. *so so sorry*
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar