Marthe Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2013 Marvin ble BIR og BIS på kooikerspesialen i dag! Dommer var Astrid Straijer fra Nederland. Hun var nøye og delte ikke ut noe gratis for å si det sånn. Veldig flink med hundene og en veldig hyggelig dommer. Etter å få blant annet "exellent example of the breed" på NKK Drammen, og deretter BIS på spesialen med en dommer som er oppdretter av rasen og har sterk og god kompetanse, er jeg over meg av lykke. Det er utrolig gøy å ha en så fin hund Legger til at hun var utrolig nøye med å følge rasestandarden. Det liker vi! Irene tok bilder, så jeg håper hun vil legge ut her når hun har tid Gratulerer :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2013 Gratulerer med BIS på spesialen De er så fine begge to Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2013 Ikke det helt supre BIS-bildet, men tror både hund, eier og fotograf var litt slitne BIR og BIM: Stort grattis til fineste Marvin! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2013 Gratulerer så mye Utrolig gøy! Marvin er flott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2013 Gratulerer kjempe masse Det må ha vært så moro! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2013 Takker for gratulasjoner, det var så utrolig artig at jeg ikke helt klarte å forstå det med en gang Det måtte synke litt inn før jeg faktisk innså at han var spesialens beste hund. Det er veldig moro altså, jeg er stolt av den fine hunden min Ikke det helt supre BIS-bildet, men tror både hund, eier og fotograf var litt slitne BIR og BIM: Stort grattis til fineste Marvin! Tusen takk for fine bilder Irene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Å nei, rotet gjennom flickr kontoen min og fant verdens søteste søsken Geo og Dany 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Å nei, rotet gjennom flickr kontoen min og fant verdens søteste søsken Geo og Dany Det var koselig! Så små og søte de var, og tok seg tid til et aldri så lite sekund med sussing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 11. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2013 Wow grattis så mycket med Marvin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 17. November 2013 Rapporter Share Skrevet 17. November 2013 Da er utstillingsåret over for vår del. (Med et bittelite unntak av romjulsutstillingen, men den er bare for kos ) Marvin fikk i dag kanskje sin dårligste kritikk ever, med en excellent. Det er hans andre i hans liv, men sånn ble det denne gangen. Dette veier ikke tungt da hans gjennomsnittlige kritikker har falt på nogen lunde de samme tingene hele veien, som er ganske rake motsetning til denne. Men det var dommerens mening for dagen, og den må vi respektere. Dessuten kan man ikke være best hver gang Det viktigste her er vel kanskje at Marvin syntes han hadde det ganske fett Dany derimot, klinket til og fikk excellent med ck, og plassert som nr 2 i unghundklassen! Jeg er superfornøyd med det resultatet Og alt i alt dette året har de begge to gjort det fabelaktig. Begge to topper NKK's liste over mestvinnende rase dette året! Hvor gøy er ikke det! Cirtap's Prins L-D Marvin van Berk er stilt på 6 av NKK sine utstillinger med følgende resultat til mestvinnerlisten: 4*BIR, 1 BIM og 5 cacib I tillegg til dette ble han da også BIS på rasespesialen Deepeyes Dream of Spring III "Dany" ble i år stilt på 3 av NKK sine utstillinger, og rakk som junior å bli 2*BIR og 1 Bim med 3 storcert!! Dagens excellent med ck på en tittelvinnerutstilling var i tillegg veldig moro Det ble mye skryt på dem i dag, men det synes jeg de har fortjent. Som belønning har de fått hvert sitt bånd fra Paws of Sweeden Jeg er heldig som har så fine pusebarn (les: pusebarn når de ikke er frøbøller og andre bøller ) Litt bilder fra den siste tiden: Dany vurderer en karriere i Forsvaret Eller hundepatruljen i Politiet. Denne helgen var det Dany som var maskott på Kooikerstanden Man blir ikke kalt kenguru ingen ting Foto: Anette Henriksen Sjefen har inntatt sjefstolen! Foto: Anette Henriksen Marvinius tester sjefstolen når sjefen er borte, og det kan være pyttelitt skummelt.. Foto: Anette Henriksen Loppefransen koser seg på Sonenmesterskapet Foto: Hanne Nordskag Når hun ikke er Danger Mouse, så er hun arbeidsmus Det skal lønne seg å være maskott på kelpietreff Foto: Anette Henriksen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 17. November 2013 Rapporter Share Skrevet 17. November 2013 Hundene har kost seg med kjekkeste Kiter på besøk. (Til mutterns store glede. Jeg elsker den gutten <3) Dany har også operert som Talli-bahn barn under cover. Man vet selvsagt å nyte livet Og å nyte morgentur i helgene Det er samtidig viktig å nyte de gode øyeblikkene Vi sitter selvsagt på sofaryggen og i vinduskarmen. Skogstur i sola Det er samtidig viktig å nyte de gode øyeblikkene og filosofere over livet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts