Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Er det bare jeg som irriterer meg grønn og oransj over alle forumlekene her? Eller syns folk de er kule?

Har for meg at de kun er for å få flere stjerner. MÅ vi ha sånne ordleker?

Går det ann å legge inn ett lite forbud mot de? :roll:

Jeg gidder ikke åpne de engang, men det er så irriterendes at de ordlekene konstant lyser orange og ligger øverst på siden.

DØ FORUMLEK! DØ!

:)

Skrevet

Jeg har i alle fall laget kun En lek og denne er like mye for å bli kjent med alle andre her inne!

La den Ikke ut for å samle innlegg, men for å bli mer kjent med folkene her inne i alle fall..

Jeg har ikke noe i mot lekene, det er jo litt morro også, men selv er jeg ikke en aktiv deltaker i disse, men skriver i alle fall inn en gang på dem :)

Kan ikke snakke for alle andre men :D

Skrevet

Tja det kan godt bli litt for mye av det gode. Men man må jo egentlig skrive om hva man vil under Alt muligt.. Så hvis folk ikke gider de ordleker da er det bare og lade være med og svare og så dør de sikkert ut :wink:

Skrevet

Har sett på andre forum, pluss et forum jeg administrerer selv, (Trondheim Ju Jitsu Klubb - kun internt for oss medlemmer...), at hvis det er rolige perioder og lite trafikk på forumet - så kan sånne leker være rene vitamininnsprøytningen. Trafikken tar seg betydelig opp, og det resulterer i at folk kommer oftere innom.

Det er jo opp til hver enkelt om man vil delta, men jeg personlig synes at det er helt greit med disse lekene :)

Dette er et kjempebra forum. Det jo fullt kjør her inne hele tiden da så vidt jeg kan se. =D>

Skrevet
Når slike leker varer for lenge, blir jeg lei, men er det dødt ellers på forumet, svarer jeg like godt litt der og.  :)

Samme her. :D

Skrevet

Jeg takler dem ikke jeg!!

Men så bare MÅ jeg lese dem og!!

har et lite hat/elsk forhold til dem!!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
    • Når dere er med andre valper, har dere gått litt tur sammen først uten å hilse, eller bare sluppet de sammen for lek? Det er ofte litt voldsomt for dem, og bedre om de får bli vant til hverandre på trygg avstand og tid til å lese hverandre først, før de leker.  Ellers er det nok bare å være konsekvent og holde ut, siden tannfellingen knapt har startet.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...