Lazita Skrevet 7. November 2005 Rapporter Share Skrevet 7. November 2005 Men som vanlig når gubben tar bildene så blir det for det meste spøkelsebilder så jeg tar bare med de som det går an å se hva han har tatt bilder av. Kine og Casper. Se refleksene på jakken min då(jeg er redd for ikke å bli sett ) Kine og Casper Fremdeles Kine og Casper. Rart Jostein forelska seg i Huskyen då???? den var jo nydelig. Neida vi breier oss ikke i det heletatt, vi bare bruker fra stolpen og bort til burene til høyre der vi. 8) Odin den vakre Odin, lurer på om Jostein snart er omvendt, kan se ut som om han begynner å like Odin for det er han som har knipset bildene ikke meg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 7. November 2005 Rapporter Share Skrevet 7. November 2005 Kjempefine bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 7. November 2005 Rapporter Share Skrevet 7. November 2005 Hehe...Vi stresset litt med å få Odin til å sitte på de bildene! Akurat idet han satt bra og Jostein sku knipse, så flyttet dyret på seg...hihi - han var for opptatt med alt rundt oss til å høre på matmor særlig lenge.. :roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 7. November 2005 Rapporter Share Skrevet 7. November 2005 Odin var så peeeeen Love Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 8. November 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. November 2005 Hehe...Vi stresset litt med å få Odin til å sitte på de bildene! Akurat idet han satt bra og Jostein sku knipse, så flyttet dyret på seg...hihi - han var for opptatt med alt rundt oss til å høre på matmor særlig lenge.. :roll: ja det forstod jeg når jeg så bildene for det var disse bildene som var best, resten ser ut som spøkelse bilder, også har vi ett av rompen til odin, resten av hunden forsvat bak en vegg (gud han er såååå flink til å ta bilder den gutten altså =D> ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 8. November 2005 Rapporter Share Skrevet 8. November 2005 Den huskyen var virkelig nydelig Love Odin er også herlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 8. November 2005 Rapporter Share Skrevet 8. November 2005 Odin var så peeeeen Love Takk for det.. (og så moongoo...hihih) -nå fikk jo ikke jeg hilst så mye på den lille din, da...i og med at hunikke syns helt det samme som deg om den brune herremannen som ville snuse på..hihi Men skal si dere hadde god kontakt i ringen da!! =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 8. November 2005 Rapporter Share Skrevet 8. November 2005 Odin er fiiin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 8. November 2005 Rapporter Share Skrevet 8. November 2005 Takk for det.. (og så moongoo...hihih) -nå fikk jo ikke jeg hilst så mye på den lille din, da...i og med at hunikke syns helt det samme som deg om den brune herremannen som ville snuse på..hihi Men skal si dere hadde god kontakt i ringen da!! =D> hehehhehe hun vet å si fra ja :roll: Men tror innerst inne at hun hadde en liten avstandsforelskelse til ham. Hun er bare litt sjenert Takketakk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar