Gå til innhold
Hundesonen.no

Juniorhandling

lennil

Recommended Posts

Skrevet

Hei :whistle:

Noen som vet om noen kurs i juniorhandling i Oslo/Hamar-området?

Skal noen konkurrere i JH på verdensutstillingen i Danmark til sommeren?

Skrevet

Er vel sjeldent kurs i Juniorhandling - det nærmeste jeg vet om i Norge er landslagssamlingene. Men da må man jo først på landslaget, sånnsett. Så egentlig må du vel trene handling og så stille på konkurranser for å få tilbakemelding. Dommerene i Norge har den siste tiden blitt veldige flinke på det området. Ellers har jo Steinar Balken som har vært landslagstrener egne ringtreninger 1 gang i uka eller hver 14 dag - men det er i Rygge.

Edit; det finnes jo flere rene handlingskurs. Men sjeldent de fokuserer på bytter o.l som er sentralt i JH.

Skrevet

Skulle til å nevne handlerkurs som HHC sier. Det er jo faktisk litt å hente opp der uansett om det er forskjell fra juniorhandling.

Tenker litt på om jeg skal være med i JH på world dog show. Men jeg har egentlig ikke hund da, time will show.

Skrevet

Skulle til å nevne handlerkurs som HHC sier. Det er jo faktisk litt å hente opp der uansett om det er forskjell fra juniorhandling.

Tenker litt på om jeg skal være med i JH på world dog show. Men jeg har egentlig ikke hund da, time will show.

Hæ? Skal du selge Irma?

Skrevet

Hæ? Skal du selge Irma?

Nei? Men hva har det med emnet å gjøre? Det er da en privat sak. Hun skal uansett ingen steder nå. :D

Skrevet

Sorry om jeg missforsto :D Stod "jeg har egentlig ikke hund da", så jeg begynte bare å lure litt liksom.

Skjønner at du lurte altså! :P Nei, men jeg må se hva som skjer, er litt vanskelig tid for tiden. :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...