Gå til innhold
Hundesonen.no

Juniorhandling


lennil

Recommended Posts

Er vel sjeldent kurs i Juniorhandling - det nærmeste jeg vet om i Norge er landslagssamlingene. Men da må man jo først på landslaget, sånnsett. Så egentlig må du vel trene handling og så stille på konkurranser for å få tilbakemelding. Dommerene i Norge har den siste tiden blitt veldige flinke på det området. Ellers har jo Steinar Balken som har vært landslagstrener egne ringtreninger 1 gang i uka eller hver 14 dag - men det er i Rygge.

Edit; det finnes jo flere rene handlingskurs. Men sjeldent de fokuserer på bytter o.l som er sentralt i JH.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle til å nevne handlerkurs som HHC sier. Det er jo faktisk litt å hente opp der uansett om det er forskjell fra juniorhandling.

Tenker litt på om jeg skal være med i JH på world dog show. Men jeg har egentlig ikke hund da, time will show.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle til å nevne handlerkurs som HHC sier. Det er jo faktisk litt å hente opp der uansett om det er forskjell fra juniorhandling.

Tenker litt på om jeg skal være med i JH på world dog show. Men jeg har egentlig ikke hund da, time will show.

Hæ? Skal du selge Irma?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...