Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjelp, jeg har mistet stemmen :P

Ingvild

Recommended Posts

Jeg er utrolig hes, har vært det de siste par-tre dagene, og innimellom er det så ille at jeg må hviske i stedet for å snakke.

Med tanke på at jeg jobber som telefonintervjuer og skal på jobb igjen på onsdag, er jo dette innmari klønete. :D Jeg får knapt til å ha en normal samtale, så å sitte fem timer i telefonen slik det er nå, går jo ikke. Men kanskje noen soniser har kjerringråd eller andre tips til hva som kan fungere for å få stemmen min bra igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utrolig hes, har vært det de siste par-tre dagene, og innimellom er det så ille at jeg må hviske i stedet for å snakke.

Med tanke på at jeg jobber som telefonintervjuer og skal på jobb igjen på onsdag, er jo dette innmari klønete. :D Jeg får knapt til å ha en normal samtale, så å sitte fem timer i telefonen slik det er nå, går jo ikke. Men kanskje noen soniser har kjerringråd eller andre tips til hva som kan fungere for å få stemmen min bra igjen?

Kjenner til det problemet, jobber også på tlf.

Det som har funket for meg er noe du kjøper på apoteket, men husker ikke hva han heter. Går reklame om det på tv2 for tiden.

(En veldig klønete setning, eg vet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...