Gå til innhold
Hundesonen.no

Trodde aldri jeg skulle få skrive dette...

Hundepsyk

Recommended Posts

Hehe, tror nok det går fint å ha hunden i senga til å begynne med, det har jeg gjort her, med begge mine, Kee-Kee sov i senga veldig lenge, før hun begynte å legge seg på badet i stedet(jeg tror det er fordi hun er mer voksen, trygg og selvstendig, derfor er det ikke så interessant å sove med meg), men hun sover fortsatt i senga når hun(og jeg) føler for det, men null problem å be henne gå sin vei.

Med Lundii, valpen, er det litt annerledes. Hun sov i sengen helt til å begynne med, så ville hun ikke mer, og nå begynner hun litt igjen, men først litt utpå natten. Vil helst ligge for seg selv til å begynne med, for da kan hun herje med lekene sine hvis hun ikke er trøtt. :D

Så, ville ikke bekymret meg for å ha hunden i senga, tror det er bra for valper jeg, å få ligge tett inntil, slik som de gjør i valpekassen, så det ikke blir så fryktelig ensomt til å begynne med. Etterhvert som de blir kjent i huset og mer trygge, vil de nok legge seg til å sove andre steder også. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aj, aj, aj, folkens! Dere gir meg ikke mye håp, hehe! :D

Det er vel ikke så farlig, dessuten er det kanskje enklere å våkne om valpen plutselig vil tisse? :P

Om begge ligger i senga, mener jeg..

Grattis med valp, for en fin farge på hun. Er nok enklere å våkne med valpen i sengen ja. Selv om hun kanskje ikke gir beskjed i begynnelsen så vil du merke når hun blir urolig og må på do. De færreste valper vil gå på do der de sover så sant de har et valg.. Er utrolig koselig å ha valpen i sengen, tviler sterkt på at du vil angre på det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aj, aj, aj, folkens! Dere gir meg ikke mye håp, hehe! :whistle:

Det er vel ikke så farlig, dessuten er det kanskje enklere å våkne om valpen plutselig vil tisse? :whistle:

Om begge ligger i senga, mener jeg..

Haha, jeg har hatt bikkja i senga i 7 år jeg.. :whistle: Ikke lett å bli kvitt den (u?)vanen..

Og til spørsmålet ditt, jeg syns det er lettere å merke når hunden må på do om natta. Merker med en gang at noe er galt når hun begynner å gå rundt på senga (det gjør hun fordi det er mørkt og hun leter etter teppet hun bruker å hoppe ned på), og da er det lett å ta henne ut så hun får gjort sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...