Gå til innhold
Hundesonen.no

BOT-dekken

Recommended Posts

Skrevet

Det er veiledende pris på som alle forhandlerene følger, etter hva jeg har sett - både på nett, i butikk og på stevner etc. Billigst er Sverige, da du kan trekke fra 15-20 prosent grunnet kronekursen. Og brukt da selvfølgelig.

Det jeg har konkludert med er at Back on Track er billigst hos Canis, om man har VIP-rabatt, og det har jo du :icon_redface:

EDIT: Blondie hadde 60-63 om du lurer på str

Skrevet

Stemmer i med Martine. Jeg bestilte BOT-dekken fra Canis (med VIP rabatt) for et par dager siden. Etter det jeg kan se var det billigere enn i mange andre nettbutikker. Med frakt havnet jeg på samme dekkenprisen som i et par av de nestbilligste. :icon_redface:

Skrevet
Litt OT, men hvordan oppnår man VIP rabatt på Canis?

Ved å handle mye og få poeng på brukerkontoen sin eller ved å være aktiv i forumet på canis :icon_redface:

Ellers så er det Canis som er billigst med frakt :P Også måler du jo bare nakke-halerot så har du str nærmest til cm der :hug:

Skrevet

ja ved paserte 10 000 poeng får man vip status altså 10 prosent avslag på Canis.Og sånn bare øker det!Fikk gavekort på 500 der i sommer men,tatt noen år komme så langt da :icon_redface:

Skrevet
Det er veiledende pris på som alle forhandlerene følger, etter hva jeg har sett - både på nett, i butikk og på stevner etc. Billigst er Sverige, da du kan trekke fra 15-20 prosent grunnet kronekursen. Og brukt da selvfølgelig.

Det jeg har konkludert med er at Back on Track er billigst hos Canis, om man har VIP-rabatt, og det har jo du :icon_redface:

EDIT: Blondie hadde 60-63 om du lurer på str

Takk for svar! Da får jeg rett og slett bestille et der til Bridie tenker jeg. Skal måle Bridie en ekstra tur for å sjekke størrelse. Men da blir det julegave på snuppa iallefall. Førjulsgave :PPå tide hu får noe tilbake for alle bildene jeg har tatt av henne :hug:

Så ja, takk alle sammen for svar :P

Skrevet

De er jo selvfølgelig utsolgt for den størrelsen vi trenger da... Så da venter jeg med å bestille til etter Hundelivsmessa, OM jeg skulle kunne finne noe der :)

Skrevet
De er jo selvfølgelig utsolgt for den størrelsen vi trenger da... Så da venter jeg med å bestille til etter Hundelivsmessa, OM jeg skulle kunne finne noe der :)

Jeg bestilte 3stk 60-63 i går, så jeg regner med de bestiller de inn ganske fort.

Skrevet
Nå har de fått 63 cm(selv om det ikke står...), fikk mail i går om at det var sendt.

iiik, tenk om de kun tok inn akkurat det som var bestilt og ikke fler? :aww::) Må uansett vente til i morra med å bestille... Penger og sånn... :hyper:

Skrevet

DusteCanis! Jeg får ikke lov å bestille BOT-dekken kan det virke som... Prøver å legge til i handlekurv, siden lastes på nytt, men ingen ting havner i handlekurven.... Forsøkte med villkårlig annen vare, og det gikk bra. Men ikke BOT dekken i NOEN størrelser.... Noen andre som har opplevd dette før?

Og Martine.... (evnt andre som kan svare) Når du målte frem til 63 cm på Blondie, sluttet du ved haleroten liksom? Veldig skeptisk på bridie sitt.... Fra der halsbåndet vil ligge på nakken til Bridie, og til haleroten, så er det 58,5 cm.... Da bør det vel holde med 59 på henne? Eller bør de være litt store i størrelse?

Skrevet
DusteCanis! Jeg får ikke lov å bestille BOT-dekken kan det virke som... Prøver å legge til i handlekurv, siden lastes på nytt, men ingen ting havner i handlekurven.... Forsøkte med villkårlig annen vare, og det gikk bra. Men ikke BOT dekken i NOEN størrelser.... Noen andre som har opplevd dette før?

Og Martine.... (evnt andre som kan svare) Når du målte frem til 63 cm på Blondie, sluttet du ved haleroten liksom? Veldig skeptisk på bridie sitt.... Fra der halsbåndet vil ligge på nakken til Bridie, og til haleroten, så er det 58,5 cm.... Da bør det vel holde med 59 på henne? Eller bør de være litt store i størrelse?

Husker ikke hva hun målte, men om Bridie er 59 er det jo bare å ta det... :ahappy: Testet nå, og jeg får heller ikke lagt i handlekurven.

Skrevet

Da satser jeg på å kjøpe 59 til Bridie....

Men, det var da som pokker at ingen får bestilt da! typisk det der :ahappy: Men har sendt dem mail, så får håpe jeg får svar på den snart da :)

Skrevet

Et kjempebra dekken, som ikke bare er et dekken. Jeg bruker det før og etter trening, og hundene nyter det virkelig.

Sakset fra canis:

Back on track er utviklet gjennom en kombinasjon av kinesisk erfaring og moderne vitenskap. Resultatet er et tøy av polyester/polyprpylen med innsmeltet keramikkpulver. Keramikken reflektere kroppsvarmen i form av infrarød stråling.

Infrarødt lys har dokumentert smertelindrende effekt, varmen lindrer inflammasjon, minsker spenninger og øker blodsirkulasjonen. Spente muskler blir avspent og legningsprossesen i muskler og ledd påskyndes.

Back on track benyttes for å varme muskler før fysisk arbeid, men viktigst av alt for å forebygge skader i tillegg til å lindre og fremskynde legningsprossen av inntrufne skader.

Skrevet

Bare for å ikke lage en ny tråd om det.... Hvor lang leveringstid kan man forvente hos Canis på noe sånn? Når de har varen på lager?

Bestilte på onsdag.... Kan jeg forvente å ha varene her innen neste helg?

Skrevet
Bare for å ikke lage en ny tråd om det.... Hvor lang leveringstid kan man forvente hos Canis på noe sånn? Når de har varen på lager?

Bestilte på onsdag.... Kan jeg forvente å ha varene her innen neste helg?

Jeg bestilte et annet dekken fra canis i går og har fått mail nå om at det er sendt med a-post og tar 1-2 dager. Så vil jo tro du får det snart? Hvis de har det på lager da.

Skrevet

Hmmm, ja har ikke fått mail om at noe er sendt enda...

bestilte tre stk BOT-dekken. Alle stod det at det hadde på lager. Skal helst levere to av dem på Norsk Vinner neste helg, så hadde vært kjekt å få dem til da :ahappy:

Skrevet
Hmmm, ja har ikke fått mail om at noe er sendt enda...

bestilte tre stk BOT-dekken. Alle stod det at det hadde på lager. Skal helst levere to av dem på Norsk Vinner neste helg, så hadde vært kjekt å få dem til da :ahappy:

Hmm.. Da ville jeg sendt en mail om du ikke hører no over helga. Jeg ble overrasket over hvor kjappe dem var. Lenge siden jeg har bestilt noe fra canis nå, men mener å huske at jeg alltid har vært fornøyd med leveringa fordi de er kjappe!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
    • Hei @Betan, min erfaring strekker seg fra 2002 da jeg fikk min første bull-hund. Min første ambull ble født i 2007 og jeg har hatt mange verv i det norske raseklubbens styre, nå sitter jeg i den svenske klubbens styre. Jeg har som oftest hunder i par og jeg er utdannet innefor atferd men også jobbet som hundetrener i mange år. Nå for tiden konkurerer jeg med min ambull-tispe. Vi er i kl 3 i RL f.eks og har flere sporprøver bak oss, tatt i Sverige. Så erfaringen strekker seg fra egne hunder til mange av norges og sveriges ambuller. Holder det?
    • Med denne innstillingen kommer du til å få mange overraskelser i hundeholdet ditt i årene som kommer:) 
    • Tenker at du først og fremst må stikke fingeren i jorda å innse hva slags gener valpen din har. Alle disse tre rasene har grunnleggende mye jaktinstinkt. Alt beror seg ikke på at du er flink til å trene hunden din i valpestadiet. Om du har valp etter foreldredyr/linjer med mye stress og lite impulskontroll har du mildt sagt en jobb foran deg Jeg hadde aldri, ALDRI stolt på min amerikanske bulldog alene rundt små dyr eller katter. Det ville høyst sannsynlig blitt blodbad. Ikke fordi han var slem, ond eller dårlig trent. Men fordi han hadde ett voldsomt jaktinstinkt. Jo før du innser at det mest sannsynlig kan være tilfelle med din hund og, dess bedre er det. Tilrettelegg for minimalt med triggere for hunden din og å holde dyra skilt når du ikke hjemme eller kan følge godt med på interaksjonen mellom dem er mitt beste tips til deg. Pluss, trene på impulskontroll og konsentrasjon. Atferden på hunden din kommer garantert til å forandre seg når den går igjennom de forskjellige kjønnsmodningsfasene - kanskje spesielt dersom du har hannhund.  Fortsett å trene gjennom hele livet til hunden din så minimerer du sjansen for at noe går galt. 
    • Jeg meldte en bekymring til mattilsynet i sommer. Hadde masse bevis på at dyrene ikke hadde det bra, hadde samtaler på telefon, SMS, mailkorrespondanse med saksbehandler fra Mattilsynet, pluss jeg lagde egen googledisk-folder med bilder og videoer av forholdene som hun/de fra Mattilsynet hadde fri tilgang til. Jeg vet også at Mattilsynet var der i hvert fall en gang på befaring. Det endte i at eieren fortsatt har dyrene, noe jeg syntes er heeelt hårreisende.  Hundene hadde tak over hodet, tilgang til mat og vann - så da var det ikke skjellig grunn til omplassering. På tross av at de konstant sto ute, sloss så blodet sprutet og ikke ble møkka for... Nå har jeg flytta, men da jeg fortsatt bodde i området stod det to voksne pluss fire/fem valper i samme hundegård. Alle utenom den ene var forholdsvis store driv- og jakthunder på rundt 25/30 kilo. Tror også at Mattilsynet har sykt mye å gjøre, med lite ressurser til å gjennomføre alt, at de kun har mulighet til å befare bekymringer der dyr er døende eller har veldig, veldig kummerlige livsforhold. Det du beskriver er selvfølgelig helt ******, men trolig ikke nok til at Mattilsynet kommer til gjøre noe.. Dessverre.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...