Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater fra Fitjar og StordHK

Benedicte

Recommended Posts

Fra en superstreng dommer må jo jeg si meg veldig fornøyd med å få rødsløyfe med "vedheng" på begge jentene mine. Grimmendans Gigi fikk som eneste "ikke-champion" rødt, og vant unghundklassen og fikk HP.

Roma, som ikke har blitt stillt på 1,5 år (pause pga at hun var "lei" + fikk valper i april), var i fyr og flamme over å endelig få komme i ringen. Hun var en liten håndfull å stille, men dommeren likte henne godt, men hun er og blir en tanke for "rund i kantene" så det endte med 1CHK-2CHKK-CK og 2.BTK :P Kun 2 tisper fikk CK (ingen hanner heller fikk CK), så jeg må jo si meg godt fornøyd :)

Ellers fikk jeg endelig truffet Marthe og Extra, kjekt å se dere "live" :P Og traff også Siwi og Zuki :P

*mokken* var der og, men vi treffes vel på de fleste arrangementer jeg går på, så det teller ikke :icon_redface: hehehe... kan være jeg har sett/truffet noen andre og, men jeg er så ufattelig svimete (så hadde det ikke vært for at du kom bort og sa "Hei" til meg Marthe, så hadde jeg bare gått og svimet videre jeg :hug:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...