Line_ Skrevet 4. November 2005 Rapporter Share Skrevet 4. November 2005 Sena tok sitt første cert og ble BIR!! Meg og Felix i ringen. Puddel Mølje!!! Ninni(mamman til Felix) og Texa ser ut av vinduet Var det ikke papillon du sa jeg var da?? Felix og Zorba leker..Felix skjønner ikke helt hva Zorba driver med men.. Mia og Ninni ser ut av vinduet FY Felix!!!! Det der er hva man kaller barnerov! Det er godt å slappe av i fanget til mamma mellom øktene.. Se så fint jeg står!! Får jeg godbit nå?? Hvis ikke du gir meg så får jeg fikse det selv!!! Felix, Tha cool poodle!! Felix, (Konge) Puddlen Pene gutten!! Dexter.. Gal hund er det han er... Afro Amerikaner?? En søt stor puddel valp.. Hper det ikke ble for mange bilder for dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 4. November 2005 Rapporter Share Skrevet 4. November 2005 nydelige alle sammen er elsker fargen på den nederste, skal jeg noen gang ha en puddel blir det grå toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 4. November 2005 Rapporter Share Skrevet 4. November 2005 Så nydelige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 4. November 2005 Rapporter Share Skrevet 4. November 2005 http://i18.photobucket.com/albums/b128/fel...la/100_2060.jpg Haha, dritbra bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Hyper_Bærta Skrevet 4. November 2005 Rapporter Share Skrevet 4. November 2005 Nydelige hunder... Grattis forresten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 5. November 2005 Rapporter Share Skrevet 5. November 2005 Der er Miko og jo! Hoho Masse fine bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miko Skrevet 5. November 2005 Rapporter Share Skrevet 5. November 2005 Der er jo min Miko jo!!! :-o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 6. November 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. November 2005 Der er jo min Miko jo!!! :-o Så tøfft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 6. November 2005 Rapporter Share Skrevet 6. November 2005 Masse fiiine bilder Søte hunder også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar