Tonje Skrevet 4. November 2009 Rapporter Share Skrevet 4. November 2009 Ike har fått et sår på siden av den ene tåa,fordi kloa på tåa ved siden av gnager der når han går.(Altså ikke til vanlig da). Han har vært i ro igår og idag,men så fort han traver noen skritt så gnager det nok til at det begynner å blø igjen. Jeg burde kanskje putte bomull mellom disse to tærne,og ha på noe utenpå. Men hva er best å bruke? Og hvordan bør jeg gjøre det? Vet at JeanetteH hadde en sårstelltråd for en tid tilbake,men fant den ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 4. November 2009 Rapporter Share Skrevet 4. November 2009 Her er i hvert fall JeanetteHs tråd: Sårbehandling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 4. November 2009 Rapporter Share Skrevet 4. November 2009 http://www.blogtown.se/blog.php?date=2009-...=kenneldeepeyes Bomull mellom er sikkert lurt. Og så en potesokk ute elns? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 4. November 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. November 2009 Der var den ja. Tusen takk Får prøve meg på noe lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar