SiriogDiego Skrevet 12. November 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 12. November 2009 Da er vi meldt på
mene Skrevet 17. November 2009 Rapporter Skrevet 17. November 2009 Spennende Kan jeg spørre hvilken rase du har? Da ses vi nok Jepp! Har superboerboel!!
SiriogDiego Skrevet 17. November 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 17. November 2009 Jepp! Har superboerboel! Spennende. Morsomt med raser som ikke er så vanlige i lygihetsringen. Da ses vi nok Vet du forresten om det er på treningsstedet til indre østfoldhundeklubb?
mene Skrevet 18. November 2009 Rapporter Skrevet 18. November 2009 Spennende. Morsomt med raser som ikke er så vanlige i lygihetsringen. Da ses vi nok Vet du forresten om det er på treningsstedet til indre østfoldhundeklubb? Ja, det er på treningsstedet vårt. Har du vært der?
SiriogDiego Skrevet 18. November 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 18. November 2009 Ja, det er på treningsstedet vårt. Har du vært der? Nei, jeg tror ikke det. Men det står ganske godt forklart på siden, så jeg skal nok finne frem
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar