Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundelufting på Jæren :D

HeraHiromi

Recommended Posts

Skrevet

Jeg klarer bare ikke å fatte og begripe at folk har nerver til en slik type "lufting"! Men det er vel bare jeg som er pysete *flire*

Skrevet
Huff :)

Utrolig, men jeg vet hvem denne mannen er...

Haha! Jeg tenkte om han har problemer med å gå, så kan han jo få seg en sånn elektrisk rullestol? Mange som har hund fordi om de sitter i rullestol :)

Skrevet

Det veterinæren sier er jo at han ikke egentlig synes det er optimalt,men at om man "må gjøre det" på den måten så ta ihvertfall hunden på innsiden.Ser ikke problemet med den uttalelsen..Jeg ville sagt det samme,betyr ikke jeg er for det fordet,men skal det plent gjøres så gjør det iallefall litt sikrere...Kan hende det er en grunn for luftingen?

Er det egentlig noe verre enn dem som har flere trekkhunder foran bilen og sitter inni ??Jeg ser ikke noe galt i den type trim(trekkhunder foran bil)men det må skje på grusveier uten trafikk etc da...Noe de aller fleste gjør.

Vitsen med og ha en annen type hund på sånn trimmetur kan jo diskuteres...men jeg hadde aldri giddet.

Skrevet
Kanskje pelsen hadde rullet seg i dritt på turen og eier valgte den måten å få dyret hjem.

:rolleyes2: I så fall håper jeg han ikke har unger. "Neimen, har du tisset på deg? Da må du løpe etter bilen hjem!"

Guest Kåre Lise
Skrevet
Dette er vel ikke lov i det hele tatt. Meld fra til politi dersom dere vet hvem det er..
Hvem lov?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...