Gå til innhold
Hundesonen.no

Husky savnet i vest-Oslo


Kaen

Recommended Posts

Vår Alaska Husky-tispe klarte 25/10/09 kl. 11.00 å slite seg løs og er på rømmen.

Hun ble sist sett ved MAKRELLBEKKEN T-banestasjon i Oslo. Suzuki er veldig redd for mennesker og kan være vanskelig å nærme seg.

Tips kan formidles her eller til Jonas på tlf 466 93 752.

Har du sett Suzuki? :twisted:

DSCF3841.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper dere har kontaktet Viking og Falken (hvis ikke hunden allerede er funnet). Ofte ringer folk som finner hunder til dem eller til politiet (som overfører samtalen til en av dem), og de vil da matche opp profilene!

Og NAF kan være lurt å kontakte. Både fordi det er lettere å finne hunden, og du slipper å betale nesten 1000kr for å hente ut hunden din dersom de skulle finne den før deg (uten at du har meldt det inn).

Bor i noen stopp fra Makrellbekken (Eiksmarka) så skal klart holde øynene åpne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipsene, Tinka. Første gang jeg opplever dette og er litt rådvill iht. hva jeg kan gjøre. FB var en god ide, arma!

Har meldt fra til Viking, dessverre hadde de ikke fått inn noen melding enda. Håper bare at hun har det bra. :rolleyes2:

Kan man si noe generelt om hunders bevegelsesmønster i sånne situasjoner? Mao. hvor langt kan de finne på å gå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipsene, Tinka. Første gang jeg opplever dette og er litt rådvill iht. hva jeg kan gjøre. FB var en god ide, arma!

Har meldt fra til Viking, dessverre hadde de ikke fått inn noen melding enda. Håper bare at hun har det bra. :rolleyes2:

Kan man si noe generelt om hunders bevegelsesmønster i sånne situasjoner? Mao. hvor langt kan de finne på å gå?

De kan nok gå langt. Det var jo en valp som på to døgn hadde kommet seg en mil vekk. Men det ordner seg helt sikkert!

Jeg har hatt hunder som har rømt fra meg, og de har alltid dukket opp på en eller annen måte. Jeg ville ringt Falken og NAF i tillegg til Viking. Dessverre så jobber de ikke sammen om informasjonen. Opplevde nemlig at sist mamma's hund stakk av hadde jeg ringt falken eller viking. Men så var det NAF som hentet hunden (og de visste ikke at jeg lette etter den). Og det kostet meg 980kr!

Men jeg syntes du gjør ordentlig tiltak her altså! Det er jo ikke mer man kan gjøre! *krysse fingrene* og klapp på skulderen til deg!

Spesielt siden det er en voksen hund så kommer hun sikkert snart tilbake. Men du bor her i området eller? Eller er du bare på besøk hos noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å ringe falken først, men de sendte meg bare videre til viking. NAF skal jeg prøve å ringe nå.

Jeg bor i området, ja. En liten bakke opp fra makrellbekken bare. Jeg tror at ting ordner seg til slutt jeg og, det må jeg si. Men tok over hunden for bare en uke siden, og hun var fremdeles veldig sky overfor oss i familien da hun rømte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...