Gå til innhold
Hundesonen.no

Test av video


Mirai

Recommended Posts

Ikkeno problem her. Fin hjemmeside du har forresten :D

Formatet .rar er det kanskje ikke alle som har programvare som pakker ut, da det ikke er standard i Windows.

Last ned et bittelite gratisprogram som heter "Iceows" herfra: http://www.iceows.com/Download.htm .

(Velg 'English' - nr. 2 fra toppen).

(Iceows står for "Interface de Compression Ergonomique pour windOWS".)

Dette programmet kan både pakke ned og pakke ut i formatene "ICE,ARJ, ZIP, GZIP, TAR, MS-CAB, RAR, ACE, Quake 3 compressed files, Internet Mail files (Mime, UUE, XXE, B64, HQX), Java Archive (JAR, EAR, WAR), LZS, LZH, LHA, IMP, BZ2"

Kjempefint til backup bl.a., også kan du passordbeskytte de komprimerte filene også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Jeg kan prøve å legge ut en som ikke er pakket.

Filmen funker å lyden er med hele veien...

Jeg gjentar meg selv, det er INGEN vits i å pakke filmer... om du ser på den, så er den 7,55 pakket å 7,55 upakket = 0% komprimert= meningsløst...

Nei kommer ikke virus i den uten pakking heller... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeno problem her. Fin hjemmeside du har forresten  :)  

Formatet .rar er det kanskje ikke alle som har programvare som pakker ut, da det ikke er standard i Windows.

Last ned et bittelite gratisprogram som heter "Iceows" herfra: http://www.iceows.com/Download.htm .

(Velg 'English' - nr. 2 fra toppen).

(Iceows står for "Interface de Compression Ergonomique pour windOWS".)

Dette programmet kan både pakke ned og pakke ut i formatene "ICE,ARJ, ZIP, GZIP, TAR, MS-CAB, RAR, ACE, Quake 3 compressed files, Internet Mail files (Mime, UUE, XXE, B64, HQX), Java Archive (JAR, EAR, WAR), LZS, LZH, LHA, IMP, BZ2"

Kjempefint til backup bl.a., også kan du passordbeskytte de komprimerte filene også...

WinRar er vel mere brukt...

Søk etter det på www.download.com... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan så være, men den er ikke gratis :wink: . Du kan jo laste ned en trialversion gratis, men for å kunne bruke den utover x antall dager må du betale for den...

Nei, holder meg til Iceows jeg...

:wink: er ikke verre en alt annet som egentlig ikke er gratis... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...