Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundelivsmessa Hellerudsletta

Blondiemamma

Recommended Posts

Skrevet

Jeg vet ikke selv hvordan det er der jeg. Første gangen jeg skal være.. men ser veldig frem til det.. Nå er Blondie nyklippet og klar :ahappy: I fjor vant schnauzer bouvierklubben for beste stand, så vi får sørge for å sette samme standar i år :D

Skrevet
Jeg dropper det selv, for jeg syns ikke det har vært bra. Men mest fordi NKK Lillestrøm er 2 helger etterpå, og jeg får mer igjen for å være der. Det blir likedyrt med inngangen der (jeg trenger ikke tenke på parkering heldigvis, for det kan vel bli dyrt der).

*klipp*

Hvis du bare sier ifra når du kommer til hallen i Lillestrøm så har jo vi en haug med nummer så du kan slippe betalingen? Med mindre du kommer etter bedømmingen starter da :ahappy: Må nesten dra dit begge dager også ettersom jeg skal ha med Barney til JH på søndag.

Skrevet
Hvis du bare sier ifra når du kommer til hallen i Lillestrøm så har jo vi en haug med nummer så du kan slippe betalingen? Med mindre du kommer etter bedømmingen starter da :D Må nesten dra dit begge dager også ettersom jeg skal ha med Barney til JH på søndag.

Takk :ahappy: Da skal jeg si ifra :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...