Gå til innhold
Hundesonen.no

Chihuahua oppdrettere ?

Jane

Recommended Posts

Min bestevennine måtte desverre avlive sin vakre flotte snille Doberman og har allerede bestemt seg for at hun ikke klarer å leve uten hund!

Altså, hun går ifra Doberman til Chihuahua :whistle:

Valget man kan stusse over, men hun har sagt dette i flere år så det er nok gjennomtenkt, men verken hun eller jeg eller våre andre hundevenner er kjent i det miljøet med slike små, hehe..

Så håper noen her inne kan hjelpe meg med å finne noen oppdrettere til henne, hun er ikke interessert i utstilling, vil bare ha en frisk hund, men Chi er vel ikke akkuratt den rasen som har det beste rykte på seg.

Hun vil bare finne en ordentlig kennel og står gjerne i lang tid på venteliste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke jeg, er helt ny her inne. Men på det andre forumet jeg er på som bare er et pinscher forum, så er det ingen som anbefaler eller henviser til noen oppdrettere, om noen nye kommer inn å spør. Mest for at det kan bli oppfattet som at man fraråder andre. Men der inne er det jo bare folk å oppdrettere av våre raser, å ikke så stort å omfattene som på dette forum da. Men sendte deg PM hvertfall :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke jeg, er helt ny her inne. Men på det andre forumet jeg er på som bare er et pinscher forum, så er det ingen som anbefaler eller henviser til noen oppdrettere, om noen nye kommer inn å spør. Mest for at det kan bli oppfattet som at man fraråder andre. Men der inne er det jo bare folk å oppdrettere av våre raser, å ikke så stort å omfattene som på dette forum da. Men sendte deg PM hvertfall :whistle:

Så lenge dere ikke snakker dritt om navngitte oppdrettere så er det bare å anbefale og linke i vei, etter hva jeg har skjønt :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opdretter finner man på http://www.chihuahua-ringen.com/

Der anonseres det også valper:)

Lykke til:)

Om veninna di også bor i Moss er det ei veldig hyggelig dame der som driver oppdrett! Kennel Gloxia

Står på hjemmesiden til Gloxia at de holder til i Hakadal ? Men uansett, nå har ho noen oppdrettere som virker som de kan det de driver med og som setter helse først :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...