Ingvild Skrevet 4. November 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 4. November 2009 Er dere med på trening i Granåsen i morra klokka ti da, eller? Sara - jeg kjører, hvis du skal sitte på.
SaraS Skrevet 4. November 2009 Rapporter Skrevet 4. November 2009 Er dere med på trening i Granåsen i morra klokka ti da, eller? Sara - jeg kjører, hvis du skal sitte på. Ja, jeg vil veldig gjerne sitte på! Bor i Stjørdalsveien.7. Vet du hvor det er? Ved den gamle fabrikken på Lilleby/Lade.
Ingvild Skrevet 4. November 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 4. November 2009 Ja, jeg vil veldig gjerne sitte på! Bor i Stjørdalsveien.7. Vet du hvor det er? Ved den gamle fabrikken på Lilleby/Lade. Jepp, det veit jeg hvor er. Hvor lang tid bruker jeg på å kjøre derfra til Granåsen, da? Tjue minutter, kanskje? Skal vi si det slik at jeg plukker deg opp halv ti da?
SD Skrevet 4. November 2009 Rapporter Skrevet 4. November 2009 Dumme dere som må ta det på dagtid når jeg er på jobb
SaraS Skrevet 5. November 2009 Rapporter Skrevet 5. November 2009 Jepp, det veit jeg hvor er. Hvor lang tid bruker jeg på å kjøre derfra til Granåsen, da? Tjue minutter, kanskje? Skal vi si det slik at jeg plukker deg opp halv ti da? Ja, vi sier det sånn!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar