Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen, 7 og 8 november

LeneG

Recommended Posts

Skrevet

Jeg skal. :icon_confused:

Har meldt på Bella begge dager, og skal i tillegg stille halvbroren hennes Eros i unghundklassen på søndagen, Fredrik på valpeshow begge dager samt muligens en tispevalp begge dagene.

Skal overnatte hos Tonje, Robert, Eros og Fredrik på Lillestrøm!

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Aff, kjedelig at det bare er på lørdag som er åpent for lapphunder.. Men jeg skal kanskje stille Marco på lørdagen da i åpen klasse :icon_confused:

Harald Aune som er dommer, noen som vet noe om han?

Skrevet

Æsj, glemte å melde på, orker ikke betale ekstra egentlig :wub:

Jeg får heller bare komme opp å se på evt :wub:

Skrevet

Jeg skal stille datteren til Saeta, også halvbroren hennes som er veteran men går i champion, samt en junior hannhund, også skal jo Tibra debutere som junior da :wub:

Edit: Ja, kom gjerne Jeanette, så kanskje du får jobb om jeg plutselig står der med 2 CK-hannhunder :wub:

Skrevet
Edit: Ja, kom gjerne Jeanette, så kanskje du får jobb om jeg plutselig står der med 2 CK-hannhunder :wub:

Da må jeg jo kle meg normalt da :D Bare gi beskjed om du trenger hjelp :wub: Jeg kan holde Sheltie jeg :ahappy:

Skrevet
Da må jeg jo kle meg normalt da :wub: Bare gi beskjed om du trenger hjelp :D Jeg kan holde Sheltie jeg :wub:

Fint om du kan det om det trengs. Det er jo to hannhunder som normalt er av CK-kvalitet liksom, så jeg håper jo jeg ender opp med det normale luksusproblemet :ahappy: Drar nemlig for en gangs skyld alene da FH skal til Danmark med to hannhunder.

Skrevet

Har veldig lyst til å dra opp og titte, men vet ikke hvordan jeg skal komme meg dit. Kan stille som utstillingshjelp mot skyss som betaling :hmm: Noen som har plass til meg og dyret? :)

Skrevet
Har veldig lyst til å dra opp og titte, men vet ikke hvordan jeg skal komme meg dit. Kan stille som utstillingshjelp mot skyss som betaling :ahappy: Noen som har plass til meg og dyret? :ahappy:

Hvis min oppdretter ikke skal sitte på, og du kan komme deg til Hamar kan jeg svippe innom Hamar å plukke deg opp på lørdag:)

Jeg har goooooooooooooooood plass til hunder i Transiten min:P Er ikke lange stunden fra Elverum til Hamar uansett.

Skrevet
Hvis min oppdretter ikke skal sitte på, og du kan komme deg til Hamar kan jeg svippe innom Hamar å plukke deg opp på lørdag:)

Jeg har goooooooooooooooood plass til hunder i Transiten min:P Er ikke lange stunden fra Elverum til Hamar uansett.

Befinner meg mest sannsynlig i Oslo da. Jeg bor på Furuset nå så det blir en gedigen omvei, men tusen takk for tilbudet :innocent:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...