Gå til innhold
Hundesonen.no

Navn til Etnahund-tispe?

Nowisclee

Recommended Posts

Nesten så du må komme på kaffe da, når du skal til nabobygda å hente valp? hehe.... Spydeberg du skal hente valp ikke sant? :D

Hehe, oppdretter bor i Spydeberg ja, men jeg hentet valpis i Lillestrøm, på vei til Hamar. :icon_cry: Ellers skulle jeg kommet innom! :P

God tur! Husk at det forventes bilder når dere har kommet hjem :)

Tusen takk! Turen gikk kjempefint. :sint_01: Og nurket er så utrolig innmari søt! :P Har prøvd å ta noen bilder, men har bare mobilkamera, og det er jo ikke fullt så bra å ta bilder med.. Iallefall ikke av små krokodiller som freser rundt på gulvet og spiser på hverandre! Men har fått tatt noen ok, og skal legge dem inn. Men da lager jeg ny tråd. :lol:

Og, nå har jeg bestemt meg for navn, nurket skal hete Lundii, som med bare en "i"(Lundi med trykk på i'en) betyr mandag på fransk, måne-dagen, og hun er født på en mandag. :sint_01: Men skriver det Lundii så jeg slipper å forklare alle at hun heter LundI. :D Mamma som kom med forslaget, og det passer veldig godt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar
Hehe, oppdretter bor i Spydeberg ja, men jeg hentet valpis i Lillestrøm, på vei til Hamar. :P Ellers skulle jeg kommet innom! :D

Tusen takk! Turen gikk kjempefint. :sint_01: Og nurket er så utrolig innmari søt! :icon_cry: Har prøvd å ta noen bilder, men har bare mobilkamera, og det er jo ikke fullt så bra å ta bilder med.. Iallefall ikke av små krokodiller som freser rundt på gulvet og spiser på hverandre! Men har fått tatt noen ok, og skal legge dem inn. Men da lager jeg ny tråd. :P

Og, nå har jeg bestemt meg for navn, nurket skal hete Lundii, som med bare en "i"(Lundi med trykk på i'en) betyr mandag på fransk, måne-dagen, og hun er født på en mandag. :) Men skriver det Lundii så jeg slipper å forklare alle at hun heter LundI. :lol: Mamma som kom med forslaget, og det passer veldig godt. :sint_01:

Ces't un très belle nom!

GRATULERER, Astrid! Gleder meg til å treffe den nye snella I Hamar! Er dere der hele søndagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ces't un très belle nom!

GRATULERER, Astrid! Gleder meg til å treffe den nye snella I Hamar! Er dere der hele søndagen?

Tusen takk! :sint_01: Ja, må få truffet henne. Jeg tror ikke jeg vil ta henne med til Vikingskipet, siden hun ikke er vaksinert enda, men jeg må jo overlevere Kee. Evt kan mamma passe Lundii mens jeg er med og ser på, men da får du jo ikke hilst på. :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...