Tiffa Skrevet 30. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2005 Dumme meg glemte(!) å kjøpe for til hunden i går..! Å nå er det skrapa tomt.. Noen forslag til hva "middagen" kan være i kveld? Noe "menneske mat" hunden ikke bør få? Bare kom med forslag.. Bikkja her spiser ALT
Guest Hyper_Bærta Skrevet 30. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2005 HeHe, Pappa bruker¨å gi brødskiver med leverpostei..=P HaHa, vet ikke om det er så bra da men, Milo ELSKER det..=P
Djervekvinnen Skrevet 30. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2005 Bare for kvelden går det jo fint å gi hunden litt brød og koke ris. Jeg hadde ikke tatt det som krise hvis ikke hunden fikk mat ikveld, men heller kjøpt mat imorgen og gitt ho på dagen.
Lazita Skrevet 30. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2005 hundene dør ikke av å faste altså. men hvis du har leverpostei eller lignende så kan jo noe skiver med det være godt og hunden dør heller ikke av det.
Tiffa Skrevet 30. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Oktober 2005 neida, dauer gjør a nok ikke hadde ikke for i går heller :roll: , smurte sammen noe greier jeg, skiver med smør på osv.. Heiv oppi litt grønsaker også jeg er grønnsaker like sunt for hunder som mennesker?
Aya Skrevet 30. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2005 En venninne av meg gir hundene mat 6 dager i uken.. Dette for å få orden på "systemet" en dag i uken.. Så tror nok ikke hun lider av en dag uten mat
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar