Gå til innhold
Hundesonen.no

Sårvæske

Tonje

Recommended Posts

Etter at Felix måtte sy låret sitt forrige uke har det samlet seg opp en god del puss eller hva det er under huden. Ringte vetten idag og han kunne egentlig ikke si så mye annet enn at jeg måtte stikke innom så han fikk se på det. Jeg rakk ikke det idag,så vi må vente til over helga. Er det noen som har opplevd lignende som kan si noe om hva de gjør med sånt? Er det infeksjon,eller holder det å drenere det bort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han går på antibiotika også. Ja det var flere som stusset litt på at det ikke var lagt inn dren.. Får håpe det ikke har satt seg noe dritt i det hvertfall.

Og lite var det vel egentlig ikke,du kan jo se her,ikke for sarte sjeler! :)

9731_159332505802_599900802_4029633.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm ja huff dette var ikke pent nei.. Men du vet jo at Phibi fikk også et liknende sår på sida og det har grodd helt fint altså.

Må være noe dritt som har lagt seg ved,, men det du må passe på er at han ikke får noe feber i hvertfall. Men Felix går vell på antibiotika vill jeg tro? Glemte jo sefølgelig å spørre deg om det når jeg pratet med deg. Jo da ser du har skrevet det ovenpå nå ja.

Men ring meg om du lurer på noe så kanskje Heyerås kan ta en titt på han vet du;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det å minske med væske inni der,så da satser jeg på at det snart er "tørt" og fint. Mulig det kan ta litt tid før antibiotikaen tar knekken på sånt?

mara: Han løp seg på en veldig spiss pinne som stakk ut av en stokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...