Margrete Skrevet 12. September 2009 Rapporter Share Skrevet 12. September 2009 Jeg vil ikke ha de der, jeg! Kan noen hjelp meg å forklare meg hvor dette befinner seg i templates eller css? Holder på å lage meg ny side, og da vil jeg ha bort de, helst i går... Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 12. September 2009 Rapporter Share Skrevet 12. September 2009 Ikke heelt sikker på hva du mener, men godt mulig det ligger under widgets? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 12. September 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. September 2009 Ikke heelt sikker på hva du mener, men godt mulig det ligger under widgets? Nei, det er rss det... gå inn og se over headeren min. Jeg finner ikke noe under widgets Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 12. September 2009 Rapporter Share Skrevet 12. September 2009 Skjønner ikke hva du vil ha bort, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 12. September 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. September 2009 Det jeg har prøvd å ringe inn på toppen til høyre der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 12. September 2009 Rapporter Share Skrevet 12. September 2009 ah, jeg vet jeg har sett den der et eller annet sted, men finner den ikke. Mulig det er annerledes ettersom du har et annet template enn meg..har du sjekket under "kommentarer"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 12. September 2009 Rapporter Share Skrevet 12. September 2009 Kan du redigere header.php filen din? Isåffal er det der kodene for den ligger. Du kan også legge til noe i css-fila for å skjule den tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 12. September 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. September 2009 Ah takk for hjelpen! men finner ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 13. September 2009 Rapporter Share Skrevet 13. September 2009 Har det ordnet seg.? Ser ikke noe til det du ringet rundt nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 13. September 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. September 2009 Har det ordnet seg.? Ser ikke noe til det du ringet rundt nå... Ga opp og byttet theme i stedet Nå slåss jeg bare med de vanlige tingene, men det fikser jeg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar