MarieR Skrevet 29. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2005 i dag var jeg, ask, og christine og milo på skogtur. det ble en fin tur, med mye latter, miljøtrening i form av strømgjerder,hester,forbipasserende folk og hunder,mye traffik,skudd i nærheten(elgjakt). Hundene hadde det toppers, vi skremte noen jentunger som prøvde og skremme oss, gikk dobbelt så lagt som planlagt, og balanserte på høyballer. turen var alt i alt ca 1 mil,og vi var ute i tre og en halv time. vi tok flere pauser, en større en der vi spiste, og "skrev" i gjesteboken ask var helt utslitt da vi kom hjem, og gadd nesten ikke spise her er noen bilder fra turen: Milo: ask posserer: Milo posserer: jeg kommer mamma! da vi kom hjem var ask helt skutt, men vi lekte litt på lekeplassen, før christine og milo dro hjem. tusen takk for turen dere to! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Hyper_Bærta Skrevet 29. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2005 HeHe..Da Milo kom hjem var han helt skutt..! haha..Takk for turen selv..Skal sende bildene mine til Marie.. Så blir de lag tur..=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 29. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2005 Det hørtes ut som en fin tur. Dere har veldig fine hunder begge to. Kjempe fine bilder. Er det ikke deilig å få seg en ordentlig langtur, sånn at både en selv og hundene blir veldig slitene etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 29. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2005 Det hørtes ordentlig koselig ut! Fine hunder har dere også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 29. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2005 Hørtes gøy ut Flotte bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 30. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2005 Kjempe flotte bildER:) så ut som en veldig koselig tur;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 30. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2005 Det var nok en herlig tur ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 30. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2005 såå morro for dem da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 30. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2005 det så ut som en koselig tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Hyper_Bærta Skrevet 25. November 2005 Rapporter Share Skrevet 25. November 2005 HeHe..Her kommer MINE bilder..Om det er LENGE siden turen? Neeeeida.. :oops: Lydige Ask<3 Marie ville børste en langhårete hund..Resultatet ble dette Milo i fjæra Milo som hopper et hinder.. Har ENDELIG lært meg dette med bilder nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 25. November 2005 Rapporter Share Skrevet 25. November 2005 fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 25. November 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. November 2005 fiiine milo! jeg må ha meg en langhåret hund en gang..pelsstell er gøy! her er bildet av lydige ask..d vistes ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanne92 Skrevet 25. November 2005 Rapporter Share Skrevet 25. November 2005 Fine hunder og bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar