Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundetreff i Moss 6 september

SiriogDiego

Recommended Posts

Hehe...Her var det mye Kita, Ailo og Diego! :ahappy: Kjempe fine bilder! :blink: er det lov å stjele noen?

Hvordan kamera er det du har egentlig? Har så utrolig lyst på nytt på nytt kamera seh, men må ha no' lett no...:aww: er ikke så innmari teknisk anlagt! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...Her var det mye Lita, Ailo og Diego! :ahappy: Kjempe fine bilder! :blink: er det lov å stjele noen?

Hvordan kamera er det du har egentlig? Har så utrolig lyst på nytt på nytt kamera seh, men må ha no' lett no...:) er ikke så innmari teknisk anlagt! :lol:

Det er bare å ta :aww: Det ser ut som om Ailo smiler på det ene bildet :D Det kan hende det ligger noen andre bilder på hjemmesiden min, så det er bare å ta der i fra også, ble litt rot med bildene.

Jeg har et sony alpha 300. Det er ganske enkelt å bruke, men er nok mange innstillinger som vil gjøre bildene bedre som jeg ikke har funnet ut av enda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden både innterneten og jeg har vært/er syke, så kommer ikke bildene før nå.

Får ikke lastet inn i tinypic fordi det vil ikke mr. internett, men har lagt ut på facebook siden til Brumle.

Så bare legg til Brumlemann Eggum, så finner dere bilder der :) Send meg mail adr hvis dere ønsker noen av bildene på mail :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...