Gå til innhold
Hundesonen.no

Spesialsydd sele - etterlyser firmanavn


Maretingen

Recommended Posts

Mener at jeg leste en post her om spesialsydd lærsele fra et firma i Danmark. Tror at det var en av dere med Dalmantiner som hadde kjøpt derfra. Jeg er ute etter dette firmanavnet, men kan ikke finne igjen posten hvor det stod. Kan noe hjelpe meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener at jeg leste en post her om spesialsydd lærsele fra et firma i Danmark. Tror at det var en av dere med Dalmantiner som hadde kjøpt derfra. Jeg er ute etter dette firmanavnet, men kan ikke finne igjen posten hvor det stod. Kan noe hjelpe meg??

Kanskje det var meg? Den er ikke spesiallsydd da, men er dansk, og av lær. Denne du mener?

paskeferie09160.jpg

Den er kjøpt i københavn, men selges også på nett http://www.kenjan.dk :D

det heter forresten dalmatiner, uten N. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte skinnhalsbånd sammen med båndet men,synes ikke det var så fint!hehe,solid og bra men,litt kjedelig.Bestilte egentlig brunt det har nok passet bedre da bisken er svart.Kom svart sikkert pga de tenkte det matchet båndet.

Er ikke alltid så lett få i rett størrelse men,bruker gå bra her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, nei egentlig synes jeg ikke det er så kjedelig med "vanlig" skinnhalsnbånd, liker veldig godt sort skinn og messingspenner slik det er på selen (og båndet på bildet), klassisk og fint til hverdags. Skulle ikke tro det egentlig, så mange forskjellige halsbånd jeg har kjøpt, men i bunn og grunn forettrekker jeg det klassisk altså hihi, men variasjon er bra, og Casper må jo pynte seg iblant (ofte). Har et vanlig sort skinnhalsbånd som matcher kobbelet på bildet, men dessverre er det litt for stort, og den greia man trer halsbåndet igjennom etter spennen er ødelagt, så må kjøpe et nytt. Sånn går det når man handler utstyr til hunden før man har hentet den engang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lola Pagola:Joda litt enig i deg der :) Bare at på svart hund synes jeg det blir litt kjedelig.Høres ut som han trenger et nytt da :) Hehe,hadde massevis av utstyr lenge før jeg fikk forrige og første bisken min jeg også.Er jo så moro med hundeutstyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...