elindm Skrevet 2. September 2009 Rapporter Skrevet 2. September 2009 Jeg har akuratt fått et videokamera jeg har tent og filme agility løpene våre osv. Har sett at mange har tekst på begynelsen av filmen noen har til og med musikk. Er det noen som kan hjelpe med???
Yodel Skrevet 2. September 2009 Rapporter Skrevet 2. September 2009 Du må kjøpe et videoredigeringsprogram. Jeg bruker Pinnacle studio 12 og er fornøyd med det Der kan man legge til tekst, undertekst, musikk, FF midt i filmen, slow motion, legge til bilder, m.m.
elindm Skrevet 2. September 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 2. September 2009 Hvor er det man kjøper det og hva koster det sånn ca? Finnes det noe på nette?
Guest LeenaM Skrevet 2. September 2009 Rapporter Skrevet 2. September 2009 Jeg har både Pinnacle Studio 12 (kjøpte på Elkjøp, vet ikke pris) og Windows Movie Maker som fulgte med PCen
elindm Skrevet 2. September 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 2. September 2009 Jeg har det movie maker jeg å (så jeg nå) Har aldri gjort det her før skjøner dere.
elindm Skrevet 2. September 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 2. September 2009 Jeg har det movie maker jeg å (så jeg nå) Har aldri gjort det her før skjøner dere. Men jeg skjønner det ikke helt
Guest LeenaM Skrevet 2. September 2009 Rapporter Skrevet 2. September 2009 Jeg prøvde faktisk Movie Maker for første gang i dag jeg også Men hva er det du ikke skjønner? Jeg forstod det meste, men det sitter jo selvsagt ikke helt etter at man har brukt det en gang.
elindm Skrevet 2. September 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 2. September 2009 jeg tror jeg fikk det til. Det som ble dumt er at filmene mine ble lagret i en annen type fil som ikke ville åpne i det programmet. Jeg må finne et program som kan gjøre om filer først
Guest LeenaM Skrevet 2. September 2009 Rapporter Skrevet 2. September 2009 Ok, da er det ikke så masse jeg kan hjelpe deg med! Hehe..
tm100001 Skrevet 3. September 2009 Rapporter Skrevet 3. September 2009 Det var ett program på skolen som jeg synes var mye lettere enn movie maker. Skal se om jeg finner det, det var gratis Edit: Dette programet var det
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar