Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundetreff Tranby/Lier


Anne68

Recommended Posts

Heisan! Er ny her på forumet jeg. Har en del naboer som jeg treffer av og til sammen med hunden min, men kunne tenke meg å treffe noen som kunne tenke seg et vennskap i tillegg. Jeg er nok noe travel, men jeg har ledig mandager og onsdager.

Liker som sagt å gå tur med vovsen, min lille gutt på 15 uker , men liker også hobby kvelder og spill kvelder. Er partnet og har ei datter på 10 år. Noen som er interessert?

Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Heisan, Jeg blir veldig gjerne med på litt sosialisering / treff.

Bor på Tranby og har en papillonvalp;-)

Hei, hva med å bli med på treff i Drammen?

Se her: http://hundesonen.no/forum/index.php?showtopic=52544 :P

Har forresten papillon selv, i tillegg til phalene og border collie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei

Jeg og mine Border Collie på 4 år blir med vi. kan ikke før om 2 uker da siden jeg er i militæret.

Men vi blir gjerne med vi :):lol:

Hei!

Beklager veldig sent svar, men av en eller annen grunn har jeg ikke fått beskjed på mailen min om svar på dette forumet før for noen få dager siden. Hadde faktisk glemt at jeg hadde lagt inn en slik etterlysning.

Jeg har likevel blitt kjent med ei anna dame på et annet forum som jeg går turer med. Hun har en dverg snauzer. Gutten min har rukket å bli over året nå og trenger noen på egen størrelse å bryne seg på. Så om noen vil være med på tur sammen med oss er det bare hyggelig. Vi holder fremdeles til i Lier.

Ta kontakt på nytt, så finner vi en dag som passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...